niedziela, 20 listopada 2011

Not enough time for pleasures

Witajcie po dłuższej przerwie :)
Niestety nie obiecuję poprawy, gdyż sytuacja na to nie pozwala, ale codziennie zastanawiam się jak rozwiązać ten problem.
Liczę na to, że szybko coś w tej kwestii zmienię, bo brak systematyczności powoduje u mnie złość :D (a stan ten nic dobrego nie przynosi) :D

A od jutra znowu udowadniam sobie, że mam silną wolę :D
Trzymajcie kciuki :)

fot. Daro
parka - cubus, sukienka - h&m young, szalik - sh, legginsy - no name, buty - ideal


22 komentarze:

  1. sukieneczka urocza i taka delikatna!
    super :)
    ps. masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie!Super buty, a okulary jak najbardziej Ci pasuja:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że bardzo mi się podoba :) A włosami jestem wręcz ZACHWYCONA!!! Podziwiam i zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz, śliczna kurtka i sukienka :)
    można wiedzieć gdzie kupiłaś okulary?

    Pozdrawiam i dodaje do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  5. >>ewsko, okulary kupiłam już bardzo dawno temu w sklepie no name :) na allegro znajdziesz takie za 10zł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak ! już nie pamiętam kiedy ostatni raz robiłam zakupy w galerii :D
    ps. u mnie objadanie się to chyba wynik nudy. nie mam co robić i jem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo nam się podoba ten zestaw :)
    Świetne buty!
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz :) Bardzo ładne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć,
    Dopiero zaczęłam obserwować Twój blog. Krótko mówiąc jest piękny :) Mam pytanie, jakiej firmy są Twoje okulary? Zapewne nie raz tu o tym pisałaś, ale może mogłabyś jeszcze raz... :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, no i wystarczyło poszukac w komentarzach :) Już wiem. No i przy okazji...pieknie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :) Buty to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba, slicznie Ci w związanych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń