piątek, 18 listopada 2011

Modowy Blog Roku 2011 - nominacja

Spotkała mnie bardzo miła niespodzianka.
Dostałam informację, że mój blog został nominowany w konkursie na Modowy Blog Roku 2011!


Nie ukrywam, że jestem zaskoczona, ale przy okazji ogarnęło mnie bardzo przyjemne uczucie :)

Plebiscyt organizuje portal MilionKobiet.pl, oraz magazyn HOT moda&shopping.
W jury zasiada duet projektantów mody - Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.

Dziękuję organizatorom akcji za wyróżnienie i życzę powodzenia wszystkim blogerkom, których blogi zostały nominowane w tym konkursie :)

5 komentarzy:

  1. gratuluję :) jak najbardziej zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D ja się nie dziwię, jak tylko na Ciebie trafiłam, to siedziałam pół nocy i czytałam wszystkie wpisy!
    JESTEŚ FENOMENALNA- NAJLEPSZA!

    btw. straszecznie przypominasz mi moją przyjaciółkę z twarzy... nie masz może rodziny na śląsku ? ;> :P
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję :)

    >>Anonimowynie mam niestety :D ale chętnie poznałabym podobną osobę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, jak najbardziej zasłużyłaś!

    OdpowiedzUsuń