środa, 9 listopada 2011

Cosmos bed in roses

Kiedy zaczął się "bum" na ubrania z motywem kosmosu, stwierdziłam, że owszem, chętnie coś kupię, ale jak znajdę przez przypadek :)
Są rzeczy, które chętnie widziałabym w swojej szafie, ale których nie muszę posiadać za wszelką cenę. Tak było z "futrzastymi" kamizelkami,  t-shirtami z wilkiem i teraz kosmosem, mimo, że motyw ten świetnie pasuje do stylu rockowego :)
Jak to mówią "cierpliwi zostają wynagrodzeni", więc chyba śmiało mogę dopisać się do tej grupy - zwłaszcza, że bluzkę mam już od lipca, ale dopiero niedawno wykorzystałam ją w stylizacji :)
Z kilku powodów jest i była ona nietypowa. Oprócz falbanki, dzwonowatych rękawków (których się pozbyłam) i dosłownie - kosmicznej - ceny (3,50zł! :D), bluzeczka usłana jest różami, co nadaje jej jeszcze bardziej oryginalnego wyrazu :)


fot. mama
bluzka - sh, ramoneska - h&m, spodnie - new yorker, buty - allegro.pl

10 komentarzy:

  1. WOW, super i jaka cena. Ja też mam tak z rzeczami, są takie, które chciałabym mieć, ale nie za wszelką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy element tego outfitu baardzo mi się podob :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa koszula ;) Buty masz bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jest to chyba najlepsza rzecz, jaką widziałam z motywem kosmosu! poza tym cena.. jest powalająca.. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This blog looks great. I´d appreciate if you take some time to check my blog and share some comments.
    If you like follow me.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń