poniedziałek, 24 października 2011

Wyniki konkursu MariaOri

Rozstrzygnięcie konkursu!

Dziękujemy wszystkim zainteresowanym, którzy polubili nasze strony i wzięli udział w konkursie. 

Miło nam oznajmić, że zwycięzcą jest Pan Andrzej Warchoł.
W ciekawy sposób odpowiedział na pytanie, łącząc stronę MariaOri i bloga Irja Daramis, a także wykazał się znajomością niektórych kosmetyków Oriflame. 

Serdecznie gratulujemy. Nagroda zostanie wysłana do końca tygodnia.

Zgodnie z regulaminem konkursu przedstawiamy wygraną wypowiedź: 


"Adin, dwa, tri, cztery, blog Irja Daramis jest z wyższej sfery. Ona tak pięknie markę Oriflame promuje, a u mnie dreszcze emocji zawsze wywołuje. Będę szczery każdy jej post to dla mnie Marrakech Discovery. Czerwony lakier, długich rzęs firana, Irja to żywa Waszej marki reklama. Każda jej stylizacja sprawia, że mój staw choć schorowany, sam porusza się. Oriflame jest jak łuna gwiazd tworząca księżycowy blask. Ona nawet w pochmurne dni, radość z posiadania ich kosmetyków daje mi. Oriflame gwarantuje rozwój osobisty i zawodowy, a mi się marzy jeden z trzech zestawów Marrkech Discovery Aromatic Bazaar bo jest nietuzinkowy. Mówią, że mężczyźni z wodą problemy mają, a mi moje dwie płcie piękne mydła w płynie Oriflame pod kran podkładają. Nie możemy zapomnieć o kobiecie, która całe swoje życie marce Oriflame poświęciła, a swój profil pod nazwą MariaOri stworzyła. Ona nigdy nikogo promocjami Oriflame nie oszukała, bo całe swe serce ludziom oddała. Posiada ,,Perfect Body'' i zna wszystkie tajniki pielęgnacji urody, to znakomity ,,Voyager'' i jestem ciekawy jakie jeszcze nowinki kosmetyczne Orfilame pokaże. W Polsce żadne dziecko nie znajdzie się na bruku, bo w Oriflame działa fundacja Akuku. Orfilame pobudza moje wszystkie zmysły, oby tylko pachnące marzenia ,,Love Potion'' nigdy nie prysły. Dla Oriflame ludzie są najważniejsi tutaj nikogo się nie dyskryminuje, dlatego też duże grono seniorów produkty ich kupuje".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz