czwartek, 6 października 2011

Waiting for the weekend

Wiecie dlaczego nie chcę aby nadeszła zima?
Nie będę miała gdzie i jak robić zdjęć :( Ten okres jeszcze przed nami, ale już teraz mam pod górkę, więc zimą mój blog chyba przymarznie na dobre :(
Naszła mnie dzisiaj taka refleksja po tym, jak ze zdjęć, które robiłam po godz. 17:00, nie wyszło nic.
Może powinnam pomyśleć o zatrudnieniu profesjonalnego fotografa? :D

Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć niedzielny zestaw.
Pewnie macie już dość tej torby, ale ja nie potrafię się z nią rozstać :D Na pocieszenie dodam, że dorwałam ostatnio inną, a na oku mam dwie kolejne, więc jest szansa na urozmaicenie :)


fot. missi
ramoneska, golf, spódnica(sh) - h&m, buty - allegro.pl, torba - zara, łańcuchy - diy


21 komentarzy:

  1. Właśnie zastanawiałam się, skąd spódnica, bo ciekawa, a tu czytam - sh. :P
    Ale masz długie włosy! Z moich niewiele zostało po wizycie u fryzjera, no ale cóż, ścięcie było dla ich dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy niedługo czeka to samo :( Wizyta u fryzjera już zaklepana....

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie podobają mi się ciemne zestawy więc dla mnie na plus. zimą też da sie zrobić ładne zdjęcia, damy radę ;)
    a chyba nie odkleiłaś naklejek z butów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. >>MarieAntoinette, Te białe zawsze odklejam, bo rzucają się w oczy, a o tych przezroczystych zawsze zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ miałaś szczęście, że udało Ci się upolować w sh tak niesamowitą spódnicę <3 Z resztą, Twoje łupy za każdym razem powalają :)
    P.S. Co do prowadzenia bloga zimą to niestety mam podobne obawy :/ Chociaż biorąc pod uwagę z jaką zabójczą częstotliwością dodaję nowe zdjęcia, to zanim się obejrzę nastanie już wiosna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, wcale się nie dziwię ze tak lubisz tę torbę :)
    BTW dlaczego nie będziesz miała jak robić zdjęć ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw , chcę taką ramoneskę! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. >>serithorn, W dzień nie będę miała możliwości robić zdjęć, a wieczorem fotki nie wychodzą :( a dodatkowo fotografowie buntują się, że marzną im ręce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny set!! Wyglądasz genialnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. o kochana! ja ma to samo! Z pracy wychodzę po 17 i nie wiem co to teraz będzie z blogowaniem? wątpię żeby o 6 rano chciało mi się cykać fotki :D
    Ewentualnie zdj.na weekend. ;/

    super ta spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, obejrzałabym się za Tobą na ulicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super spódnica:)(ale odklej tę naklejkę z podeszwy:P)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie Ci w tej spódnicy, bardzo dziewczęco.
    a na torbę nawet nie zwróciłam uwagi ;) zresztą, sama w kółko noszę tę samą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ech .... szkoda ze nie mieszkasz we Wrocku, ja mam ciepłe rękawiczki i mrozy mi nie straszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie, spódnica trafiona w 100%, a skomponowana z resztą na 6!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi sie!Czarno, ale nie nudno!

    OdpowiedzUsuń