niedziela, 16 października 2011

Sunny day

Nie lubię pisać o pogodzie, ale wykorzystując sytuację, że wyszło dzisiaj słońce, wskoczyłam w swój ulubiony, wielki sweter i tym samym zrealizowałam kolejną wizję, która chodziła za mną już od bardzo dawna.
W pierwszej wersji sweter miał być szary, ale do tej pory nie znalazłam idealnego, więc zastąpiłam go takim, jaki mam i nie narzekam :)

W następnym poście, pokażę Wam nieco bardziej kobiecy zestaw :)

 fot. Daro
bokserka - h&m, spodenki - sh+ diy, sweter i torba - sh, buty - ideal

14 komentarzy:

  1. wow, super. ubrania, fryzura, dodatki - wszystko perfekcyjne i zachwyca ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w tym zestawie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie, swietne swetrzysko! Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania swietne botki! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweater is so cute!!!
    I like your look!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomijając już kwestię samego zestawu (jest po prostu perfekcyjny!) to nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo podobają mi się te zdjęcia! <3 Mają wspaniały klimat.
    I przepięknie wyglądasz w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny top i szorty ♥wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw! uwielbiam taki nonszalancki styl! zapraszam do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba ! Ciekawy top w połączeniu z prostymi szortami i oversizowym kardiganem. super!

    OdpowiedzUsuń