niedziela, 9 października 2011

new shoes x 3

1. Balerinki to u mnie rzadki widok. Mam tylko jedną parę, która od długiego czasu leży zapomniana w szafie i nieszczególnie mnie zachwyca.
Są jednak sytuacje, w których brakuje mi takich butów, dlatego postanowiłam, że muszę jakieś kupić.
Za jakiś czas zaopatrzę się w czarne.

2. Botki z ćwiekami chodziły za mną chyba od 2 lat. W końcu spełniłam marzenie :)

3. Mimo, że szpilek w mojej szafie nie brakuje, tak czarnych, z zakrytymi palcami nie miałam.
Żeby nie było banalnie, wybrałam szpilki z nitami :) Buty wykorzystam do codziennych stylizacji, a do pracy przemycę trochę rockowego akcentu :D

balerinki, botki, szpilki - szafa.pl

8 komentarzy:

  1. Swietne zakupy!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Twój butoholizm przybiera na sile:D

    OdpowiedzUsuń
  3. botki są świetne, gdyby były z eko skóry pewnie śliniłabym się przed monitorem :D

    OdpowiedzUsuń