poniedziałek, 3 października 2011

Never give up

Sponsor czasu poszukiwany :D Jeżeli macie go w nadmiarze, to ja pierwsza ustawiam się w kolejce.
Kilka godzin snu też chętnie przygarnę :D
Doba jest dla mnie za krótka, tydzień ma za mało dni, a noc prawie nie istnieje.
Szkoda, że weekend nie trwa 3 dni, a praca 5 godzin :D No dobra - niech będzie 6 :D

Spoko - ale nie poddaję się :D

W tej chwili już dawno powinnam odpoczywać, ale obiecałam sobie, że dzisiaj wstawię zaległy zestaw, więc podpieram powieki zapałkami i czynię swoją powinność :D
Miłego tygodnia! :) Ja swój zaczynam za niecałe 5 godz :D

fot. missi
Sukienka/dress - cubus (sh), buty/heels - allegro, torba/bag - zara, ramoneska/jacket - h&m

16 komentarzy:

  1. zajebiście :D bez kurtki nawet lepiej, a przedostanie zdjęcie takie, że po prostu miałbym ochotę Cię zjeść, w całości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. PS ja akurat mam tyle wolnego czasu, że do niczego nie jestem w stanie się zmobilizować, taki jestem rozleniwiony, zwykle chodzę spać o drugiej, a spię do dziewiątej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. love this outfit! so glam rock and those red shoes are amazing!!
    xx

    therefinedrepository.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Outfit zauważyłam na Modnej Polsce, podoba mi się niezmiernie. Kocham połączenie czerni i czerwieni, a te platformy są przecudne :* mam kupęęęęęęee wolnego czasu, mogę udostępnić. Mam pół roku chorobowego i się nudzę, jak diabli.
    PS: Podoba mi się jeszcze zestaw niebieska sukienka i czerwone butki :) Masz genialną figurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa! swietnie wyglądasz. Cudowne połączenie czerni i czerwieni. :) świetnie! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też brakuje czasu. A moje tempo życia osiąga rekordy i nie mam kiedy odpocząć. Podoba mi się ten zestaw z racji jego prostoty ;) i te czerwone szpilki - dodają charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwone szpilki nadają charakteru!! wyglądasz świetnie :) uwielbiam zestawy z ostrym pazurem :D

    http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo a w tle Arkadia! :)

    bardzo podoba mi się ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrauu, kociak pierwsza klasa! Sexi glam look, jestem na taaak i szalenie zazdroszczę włosów i butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że jestem wielką fanką tych butów :D
    P.S. Gdy już znajdziesz sponsora czasu to koniecznie musisz się nim ze mną podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje włosy tutaj <3

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym mieć takie włosy jak Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglada takie polaczenia cala w czerni i tylko uwydatnione czerwone szpile!! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń