niedziela, 11 września 2011

Z serii: "Różowe spotkanie"

Wczoraj miałyśmy z Missi "nasz" dzień :) Nawet nie wiecie jak te spotkania wpływają na nas pozytywnie. Za każdym razem czas ucieka za szybko i szkoda się rozstać. Życzę każdemu z Was aby znalazł swoją odskocznię od codzienności. My wiemy, że lekarstwem na gorszy nastrój, jest właśnie spotkanie :)

Krótko mówiąc - nie ma to jak babski dzień :D

Zestaw nie do końca prezentuje się tak, jak na żywo, ale za późno zdecydowałyśmy się na zdjęcia i np. nie widać, że miałam szare rajstopy, które nie zlewały się ze sweterkiem, tak jak na zdjęciach :(
Musicie wybaczyć. Następnym razem na początku zrobimy zdjęcia, a dopiero później zajmiemy się rozmową :D

 fot. Missi 

sweter(sh) i marynarka - h&m, torba - zara, buty - tally weijl, łańcuchy i krzyż - diy, bransoletki - h&m i kappahl



20 komentarzy:

  1. Śliczny rockowe zestawienie! uwielbiam takie ;)
    Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za lakier do paznokci?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny zestaw! kocham taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo :*

    >>magic Lakier to Essence - Icy Princess. Pod tym postem znajdziesz zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam babskie 2 dni i wciąż mi mało..
    Paznokcie cudo? Jak/czym takowe wyczarować?!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Ile kosztowały te buty? Bo planuję sobie jakieś takie kupić na jesień i tak się zastanawiam w którym sklepie można dostać je najtaniej ;P

    z góry dzięki za odpowiedź!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. >>Czmiel, Lakier Essence - Icy Princess :)

    >>iTorii, Ja kupiłam je na przecenie za ok 60zł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerń, szary i srebro - podoba mi się :) Dużo dodatków, nawet trochę mrocznie, ale pasują Ci te klimaty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw:) Babskie spotkania są zawsze za krótkie:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się właśnie podobało, że się zlewa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wszystko razem wygląda. Bez czerwonej szminki byłoby smutno.
    Ten lakier do paznokci jest super! Szkoda tylko, że Essence szybko gęstnieją. Mam ich sporo, ale większość jest jak kluski. Chyba zainwestuję w rozpuszczalnik do lakierów.

    Marika niezalogowana

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz naprawdę zjawiskowo!:) jesteś prześliczna i masz przecudne włosy!;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twój styl! ten pazur w każdym zestawie :D:D wyglądasz świetnie :)



    zapraszam http://san-uhaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie :) zapraszam do mnie

    gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń