niedziela, 4 września 2011

Women love high heels

Srebra ciąg dalszy, chociaż na zdjęciach za bardzo tego nie widać :P
Tym razem postawiłam na legginsy i muszę przyznać, że robiłam do nich wiele podejść. W głowie powstało kilka stylizacji, ale po przymiarkach zawsze zmieniałam koncepcję stroju i wychodziłam w czymś zupełnie innym. Też tak macie? :D
W końcu z pomocą przyszły czerwone szpilki i zwykła, biała koszula. Czasami nie ma sensu kombinować.. Wystarczy założyć proste rzeczy :)
A w okresie jesienno-zimowym będą idealnie, bo połączę je z cięższymi butami :)

 fot. Argail
koszula - h&m, legginsy - tally weijl, szpilki - allegro, torba - zara, biżuteria - h&m i kappahl


16 komentarzy:

  1. uuuuwielbiam Twoje szpilki, wyglądasz bosko.!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny zestaw! Świetna biżuteria!
    Zapraszam tu: www.thehajnowka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ci się kiedyś znudzi ta torebka, daj znaaać! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieźle...niby grzecznie- legginsy, koszula-, ale oddatkami nadałaś ostrzejszego charakteru :) Pozdoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your style
    Your blog is amazing

    Visit: http://trendybutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie! Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat internetowej społeczności szafiarek. Serdecznie zapraszam Was do wypełniania poniższej ankiety. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Wszystkie odpowiedzi będą poufne, anonimowe i wykorzystane tylko w celach edukacyjnych.
    Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

    https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

    Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne buty !
    co do zestawu to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! czerwone szpilki cudne!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zestaw i cudne szpilki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam zamiaru Cię obrażać, ale masz coś takiego... nieregularnego w twarzy... ;/ Jestes chyba pierwszą modową blogerką, która mnie irytuje właśnie przez to coś... nie mogę się skupic na stylizacjach tylko zastanawiam co mi w twojej twarzy nie gra... ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. b.ładny zestaw! ;)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam podobne legginsy i je uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam bardzo za komentarze :)

    >>almaa. - jak widać po intensywności używania tej torby, chyba szybko mi się nie znudzi :D

    >>anomin g. 17:07 - zawsze musi być ten pierwszy raz :D no a skoro nie możesz skupić się na zestawach, a twarz Cię drażni, to wiesz co dalej... ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń