czwartek, 22 września 2011

I'm in a good mood since morning

Przyznam się Wam, że byłam bardzo ciekawa pierwszego wyjścia w koturnach :) W domu wydawały się trochę niestabilne, zwłaszcza prawy but ;/
Teraz, kiedy pierwsze testy za mną, śmiało mogę stwierdzić, że buty są bardzo wygodne i raczej nie grozi mi  bliski kontakt twarzy z chodnikiem :P

Jak Wam mija dzień? Ja dzisiaj dostałam bardzo miłą i ważną wiadomość, więc dobry humor i pozytywne nastawienie szybko mnie nie opuści :D
A w sh dorwałam świetne, eleganckie spodnie levisa :D Zrobię kilka poprawek i będę miała całkiem fajne cygaretki :D Lubię takie zakupy :D

fot. mama
ramoneska - h&m, sukienka - cubus, torba - zara, koturny - allegro.pl

12 komentarzy:

  1. ale Ci zazdroszczę ramoneski- ile za nią dałaś??

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie :)
    I gratuluję... :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty wyglądają świetnie. Masz całkiem fajny styl, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz świetnie, fantastyczna ta tunika:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się:) w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych butów się bałam, a na Tobie wyglądają idealnie. Jak Ty to robisz? :P
    Lubię te Twoje proste z pozoru patenty, ale za każdym razem Twój styl jest perfekcyjnie skomponowany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mój styl, ale zestawy mi się podobają ;))

    OdpowiedzUsuń