czwartek, 8 września 2011

Essence - Silver

Bardzo cieszy mnie moda na kolor srebrny i złoty - świetnie te kolory pasują do stylu rockowego :)
A, że stylizacja to nie tylko strój, ale również makijaż, to jest to doskonała okazja aby powiększyć kolekcję kosmetyków :)
Jak tylko zobaczyłam swatche niektórych produktów Essence, wiedziałam, że muszę je mieć :) Na dobry początek kupiłam cień, kredkę i lakier do paznokci.
Na tym jednak nie koniec, ponieważ podoba mi się jeszcze kilka innych rzeczy :D

Cień - stay all day, 04 stars&stories
kredka - long lasting, 05 c'est la vie!
lakier - color&go, 80 icy princess


jedna warstwa lakieru

dwie warstwy

9 komentarzy:

  1. Mi się kompletnie takie iskrzące lakiery nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna poluję na idealny srebrny lakier :) Marzy mi się srebrzysty mirror effect na paznokciach :D Niestety, problem w tym, że nie mam pojęcie gdzie mogłabym taki lakier znaleźć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ten lakier daj eniezły efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie-gładkie lakiery (w sensie brokatowego efektu) nie są w moim stylu, lecz tutaj wyglądałyby fajnie z, tak jak mówisz, rockowym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. >>cuksowa niewykluczone, że w tym sezonie zmienisz zdanie :D

    >>missi efekt mirror uzyskasz dzięki specjalnym naklejkom :)

    >>almaa. jest naprawdę super :)

    >>Lenny Lemonade on nie jest taki typowo brokatowy, nie ma w sobie widocznych drobinek. Jest w nim coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przeszkadzałyby mi te drobinki, bo je jednak widać, ale fajny jest;) ja mam bardziej lustrzany;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja poluje na bardziej lustrzany, ale ten jest ok:) swietny blog:)

    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    fashion-ache.blogspot.com


    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor srebrny jest piekny!
    Ten lakier do paznokci jest genialny.
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. ja bym się chyba nigdy nie zdecydowała na srebrny lakier, ale u ciebie wygląda on jak najbardziej korzystnie! przypomina mi rozgwieżdżone niebo nocą :)
    zapraszam do mnie: katevscherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń