niedziela, 18 września 2011

Cake with pepper

Socjologiem ani psychologiem nie jestem, ale lubię obserwować ludzi i moda mi w tym pomaga. Szkoda, że nie prowadzę badań naukowych jak ubiór wpływa na reakcje przypadkowych ludzi :D
Gdybym jednak przeprowadzała takie badania, to po wczorajszym dniu miałabym całkiem dużo materiału do przeanalizowania :D
A chyba najlepszym punktem do takich obserwacji są galerie handlowe i mniejsze lub większe markety :D

Spódnica to moje kolejne diy :)

fot. Mic

t-shirt, spódnica - diy, pasek, kapelusz - sh, buty - no name, bransoletka z ćwiekami - kappahl, bransoletka z krzyżem - sixx, pierścionek - h&m


21 komentarzy:

  1. Jak dla mnie spódnica jest najlepsza! Podoba mi się połączenie jej z brązowymi bucikami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ta spódnica jest z przodu zszyta? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tym zestawem. Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no, ładnie :)) Świetny pomysł, no i te nogi :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)

    >>Jimmy Nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie, podoba mi się bardzo, bardzo, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam twoje wlosy!!!
    + piekne butki :)

    zapraszam serdecznie
    http://double-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny zestaw, ślicznie wyglądasz!
    Piękna ta sukienka, bluzka też.
    Świetnie, świetnie :)
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny zestaw ! podoba mi się kolorystyka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę dobrze połączone rzeczy, kupuję to w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że bardzo ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na spódnicę po prostu fantastyczny!
    Najmodniejszy krój sezonu + plisowanka :)

    Całość prezentuje się całkiem ok :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię połączenia mocnego z delikatnym! Dałabym jedynie inne buty :) Za to tshirt i spódniczka rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię asymetrycznych spódnic, ale ten zestaw całkiem mi się podoba. szczególnie top.

    OdpowiedzUsuń
  15. te he visto en chicisimo y me ha encantado tu blog asiq te sigo!!
    Puedes verme en http://trendygemm.blogspot.com/ y sígueme si te gsta, y mi ultimo look en http://chicisimo.es/outfit/stars-18/
    bss

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze i przedostatnie zdjęcie są rewelacyjne! Pozostałe są tylko bardzo ładne ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. sietna spódnica, ja chce sobie zrobic taka po prostu wycietą z przodu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna spodnica!Calosc swietnie sie prezentuje!
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zrobiłaś tą spódnicę, podziel się z nami tajemnicą ;)

    OdpowiedzUsuń