czwartek, 11 sierpnia 2011

Yellow taxi

Już poznaliście moją największą pasję i wiecie, że gromadzę w domu wszystko co dotyczy Stanów Zjednoczonych i Nowego Jorku. Moi znajomi, przyjaciele, rodzina, również wiedzą, że wszystkie gadżety związane z USA są to dla mnie bardzo ważne...
W sklepach aktualnie można znaleźć wiele ciekawych i przydatnych rzeczy, ale jeżeli coś jest prosto z NY, sprawia mi podwójną radość.
W czerwcu dostałam od znajomego t-shirt z żółtą taksówką, który przywiózł z Ameryki :) Szkoda, że nie widzieliście mojej radości jak zobaczyłam tę bluzkę :) W pakiecie dostałam jeszcze kubek i ołówek z motywami USA. Cudnie, prawda? :)
Nareszcie przyszedł czas, że mogę Wam zaprezentować koszulkę i jeszcze raz gorąco podziękować Adasiowi za tak cudowny prezent :)

fot. Mic
t-shirt - z USA, kamizelka - diy, spódniczka - new yorker, buty - tally weijl, torba - zara, biżuteria - kappahl i h&m

22 komentarze:

  1. cudne dodatki i idealna kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kamizelka, wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha podziwiam Twoje zamiłowanie do USA i NY :)
    Co do koszulki to fajny motyw ma :) Podoba mi się sam pomysł, ale to kamizelka w tej stylizacji przyciąga uwagę, jest niebanalna- wspaniała wręcz!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz świetnie :)
    ta koszulka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny look.! koszulka jest świetna.! wyglądasz drapieżnie i kobieco :D wieeelki plus.! lubie takie zestawy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Wam dziękuję za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się drugie zdjęcie, zastanawiałem się dlaczego i wiem - po pierwsze spojrzenie, po drugie nareszcie pokazujesz ząbki w uśmiechu, a uśmiech masz przepiękny co świetnie widać w telewizji, na zdjęciach jakoś go unikasz, co do ciuszków powiem tylko: zarąbiście jak zwykle :D

    OdpowiedzUsuń
  8. outfit mi się zasadniczo podoba (spoko kamizela, też taką chcę :D ), jedna uwaga tylko: inne rajstopy. te są zbyt ciemne/grube i przez to wszystko od pasa w dół zamienia się w czarną plamę..

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli coś jest związane z USA lub NY to od razu wiadomo, że będę na tak :D Outfit jest świetny, żałuję tylko, że nie widziałam go na żywo ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz:)
    przejrzałam Twój blog i bardzo spodobał mi się Twój styl, dlatego dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ćwieków - to lubie :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej chyba natrafiłam na Ciebie ślicznoto pierwszy raz, a jestem pod wrażeniem tego zestawu!
    Uwielbiam taki klimat, love ":))))

    OdpowiedzUsuń
  13. podobnych butów szukam :) twoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję dziewczyny :)

    >> Lenny Lemonade, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie fajny outfit. kamizelka jest mega.

    (rozowa-szminka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała, rockowa stylizacja! Uwielbiam takie klimaty :) Super

    OdpowiedzUsuń