piątek, 19 sierpnia 2011

A walk in the park

T-shirt z wilkiem, to moja kolejna udana zdobycz :D Pozbyłam się jedynie rękawów, ale w tego typu bluzkach, robię to za każdym razem.
Początkowo chciałam tę koszulkę połączyć z czerwonymi spodenkami, ale że dorwałam inny, bardziej do nich pasujący t-shirt, zdecydowałam się na spódniczkę w kolorze malinowym i ulubione (jak już pewnie zauważyliście) buty.
Na dysku czekają już kolejne zestawy, ale nie chcę zarzucić Was stosem zdjęć, więc będę dodawała je stopniowo - co kilka dni :)

fot. Argail
t-shirt - sh, spódnica - New Yorker, buty - no name, biżuteria - h&m/kappahl


24 komentarze:

  1. świetne dodatki i te zdjęcie z tęczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny set:) Zdjęcie z tęczą jest bardzo tajemnicze i urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie dobrany zestaw !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo fajny lup! Juz zjezdzalam na dol notki szukajac marki koszulki, a tu klops- sh. No ale przez to jest jeszcze bardziej niepowtarzalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno zestaw jak i zdjęcia przepiękne. Fotka z tęczą po prostu bajeczna.
    No i wreszcie mam okazję zobaczyć Twój t-shirt z wilkiem :) Żeby upolować coś takiego w sh trzeba mieć naprawdę totalne szczęście :D Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z Missi, szczęściara z Ciebie.! Jak już pisałam uwielbiam Twój styl.! świetnie to wszystko zgrałaś.! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to świetnie wygląda! T-shirt jest genialny, zresztą spódnica też i biżuteria- ten wielki pierścionek jest niesamowity! Ogromnie podoba mi się to połączenie! Czekam na te kolejne zestawy + taaak buty są Twoimi ulubionymi, ale są śliczne i bardzo ładnie Ci w nich, więc chodź w nich póki lato! :D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. spódniczka śliczna :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten t-shirt, ale to w butach i Twoich włosach się zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie wyglądasz! Masz niesamowity styl i bardzo dobrą jakość zdjęć!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super spódniczka! ;) bardzo podobają mi się twoje włosy<3


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie buty są mega i bransoletki :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie! cudowna spódniczka i bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  16. po prostu pięknie - brawa dla Ciebie i fotografa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjnie wyglądasz !! Cudowna spódnica !!
    Obserwuję oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny outfit!
    Cudna spódniczka i buty (:
    Pozdrawiamy x

    www.mayaandsusannah.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tiszert z wilkiem i bransolety są super!

    OdpowiedzUsuń
  21. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TWOICH BUTACH <3

    OdpowiedzUsuń
  22. KOCHAM te zdjęcia! <3

    bunchofsparkles.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń