poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Satisfaction :P

Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam zestaw w którym byłam w minioną sobotę na weselu. Szczęście jednak nie dopisało i baterie padły zanim zdążyłam zrobić jakieś sensowne ujęcia. Cierpliwie poczekam na zdjęcia od wujka, może tam będzie większy wybór i wtedy chętnie pokażę Wam jak byłam ubrana.

Na pocieszenie dodaję set z wycieczki po Starym Mieście. Pogoda nam dopisała i spędziliśmy miłe chwile spacerując po urokliwych uliczkach, by na koniec odpocząć pod fontanną na Podzamczu. Poczułam się tam, jakbym była na wczasach za granicą. Muszę przyznać, że jest to bardzo sympatyczne miejsce w Warszawie, mimo, że zatłoczone (zwłaszcza w piękną, słoneczną pogodę).

A co mam na sobie? Oczywiście t-shirt, który jest jednym z moich najlepszych łupów :D
Od dawna szukałam koszulki z jęzorek Stones'ów, aż w końcu moja cierpliwość została wygrodzona :D
Pozbyłam się rękawków i jest idealnie :D Spodenki oczywiście również znalazłam i przerobiłam :)
Małym nakładem kosztów, doczekałam się wymarzonych ciuchów :)

A teraz życzę Wam miłego i udanego tygodnia.
Ja za chwilę opuszczam Warszawę na kilka dni :)
Do zobaczenia niebawem! Bye! :D

fot. Argail
t-shirt, spodenki - sh + diy, buty - tally weijl, torba - zara

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa kompozycja! Chociaż jestem zwolenniczką klasyki i większej dawki delikatności podoba mi się ta stylizacja z pazurem:)Zwłaszcza spodenki zrobiły na mnie wrażenie, kolor, długość wprost genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle świetnie wyglądasz, jestem wielką wielbicielka Twojego stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę doczekać się zdjęć z wesela. Zestaw z tego posta powala na kolana, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie! Lubie takie zestawy i zarazem jestem wściekła, bo nie wiem dlaczego takie luźne t-shirty na Was tak genialnie wyglądają, a ja w nich wyglądam jak beczka ... grrr. Nie lubię Cię ;P ale wyglądasz świetnie ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. na początku nie doczytałam i myślałam, że byłaś na weselu w tych szortach i topie :D:D hehe.
    fajne zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mejdinka> ja to samo :D

    powiedz kiedy kupiłaś buty!! są genialne!!!!! :)
    a ten zestaw mnie zauroczył.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo podobają mi się buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna z Ciebie dziewczyna !
    + outfit bardzo mi się podoba, zwłaszcza podarte szorty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super, podoba mi się baardzo: świetne spodenki, koszulka, buty, dodatki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie siedź na kamieniu, bo pupę przeziębisz :DDD
    fajny kolorystycznie zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  11. koszulka i dodatki jak najbardziej na TAK;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Wyraziście, stylowo i to jeszcze moje ulubione kolory. :P

    Second handy rządzą! Spełniają marzenia za kilka zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowne włosy, jak długo je zapuszczałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spodenki extraśne!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie rockowe zestawy, nóg zazdroszczę okrutnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) Bardzo fajny zestawik, świetnie w nim wyglądasz :) Mam pytanie odnośnie szminki, jakiej używasz ? bo od dawna szukam takiej prawdziwie czerwonej a nie z jakimiś brokatami itd. Twoja jest świetna :) mozesz napisac jaka firma i numerek ?:) pozdrawiam, Angie

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Wam bardzo za komentarze :)

    >> andzelika buty kupiłam ok 1,5 roku temu :)

    >> Daria. włosy od 2006 (miałam wtedy do ramion) nie miały większego cięcia :)

    Angie dziękuję bardzo :) szminka to Rimmel, nr 170 Alarm :)

    OdpowiedzUsuń