piątek, 5 sierpnia 2011

New heels

Czerwonych szpilek szukałam już od dawna, ale musiały być wyjątkowe. W sklepach i na portalach aukcyjnych można było przebierać w modelach, ale żadne nie odpowiadały tym, które pojawiły się w mojej wizji.
Niestety mam już taką upartą naturę i jak coś sobie ubzduram, to tak musi być i już.
Szpilki musiały mieć przede wszystkim odpowiedni kształt, wysokość i być w całości z tego samego tworzywa.
Początkowo chciałam skórzane, matowe, ale stwierdziłam, że jeżeli takich nie znajdę, to z przyjemnością zadowolę się zamszowymi. Tak też się stało.
Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia, a jak wyciągnęłam je z pudełka, to...
Ach, nic więcej do szczęścia nie było mi potrzebne :D

Długo czekałam na te jedyne i wymarzone szpilki, ale jak widać cierpliwość popłaca :D

Na deser zostawiłam sobie bardzo miłą informację :D
Chciałam Was serdecznie zaprosić na bloga mojej przyjaciółki, missi.
Osobiście nie mogłam doczekać się tej chwili, więc teraz, kiedy w końcu nadszedł ten moment, nie pozostaje nic innego, jak również Was zachęcić do odwiedzin :)

fot. me
szpilki - allegro.pl

23 komentarze:

  1. Jejku są fantastyczne! Ja również szukam takich szpilek, mam chyba podobny charakter do Ciebie, Twoje mi się BARDZO podobają, ale podejrzewam, że zapłaciłaś za nie również dość sporo ;P Pewnie tyle, że mnie aktualnie nie stać ;P

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! też szukam idealnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ są piękne,
    maja dodatkowo cudowny odcień czerwieni

    pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Wam również przypadły do gustu :)

    >>iTorii, włącznie z przesyłką, zapłaciłam za nie 130zł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie piękne, ja szukam nowych koturn i też muszą być idealne
    zapraszam do czytania mojego bloga : )

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne, ale niestety tylko ładnie wyglądają. Po godzinie musiałam chodzić boso :) Ale i tak są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo. Jeśli już sobie coś ubzduram to musi być dokładnie takie jak JA chcę, a kiedy się nie udaje tego czegoś znaleźć chodzę jak naburmuszone dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty! Obawiałabym się tylko jakości chodzenia w nich. :P
    Co do bloga przyjaciółki: Nieźle się zapowiada; ostrooo.

    OdpowiedzUsuń
  9. boski buty! marzą mi się takie we wszystkich kolorach świata ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze: dziękuję za wzmiankę o moim blogu :) :*
    PO drugie: OMG! OMG! OMG! Te szpilki są po prostu IDEALNE!!! czerwone szpile to moje odwieczne marzenie, ale trudno znaleźć te wymarzone. Tobie się udało :) a mnie zazdrość zżera gdy na nie patrzę :) :***

    OdpowiedzUsuń
  11. mój podziw budzi przede wszystkim to jak zdołałaś kupić buty bez przymierzania, które okazały się dobre :DDD ja w sklepie wysyłkowym kupiłem buty tylko raz, były dużo za ciasne mimo, że był to mój rozmiar, odesłałem je i powiedziałem sobie "nigdy więcej" :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chcę Cię załamywać :P:P:P
    http://diamentica.blogspot.com/2011/07/zakupy-praca.html

    OdpowiedzUsuń
  13. >> missi, cała przyjemność po mojej stronie :)

    >> Jimmy, buty przeważnie kupuję przez internet i chyba tylko raz okazały się za małe :) Zawsze trafiam z rozmiarem :)

    >>M., Widziałam ostatnio tego bloga i to zdjęcie :) Ładne te szpilki, ale moje ładniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Irja, ratuj! Do 19 września muszę oddać pracę magisterską. Zwracam się więc do wzorowego sigmochłopaka z pytaniem, czy zdjęcie z linka przedstawia sigmowe "sandały cmentarne"? :P:P:P
    Muszę uzupełnić luki w słownictwie odzieżowym i napisać definicję, dlaczego sandały są "cmentarne". :P

    Link (ogromniasty): http://www.google.pl/imgres?q=cmentarne+sanda%C5%82y&um=1&hl=pl&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1366&bih=675&tbm=isch&tbnid=lny5a4FKyHlnJM:&imgrefurl=http://www.mojeciuchy.pl/dane/3314566/Dorothy_Perkins_GLADIATORKI_KOTURNY.html&docid=HmbcHMKsgv2DKM&w=480&h=640&ei=1Ys9TtDkNsP2sga9p90R&zoom=1&iact=rc&dur=155&page=1&tbnh=126&tbnw=94&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:27,s:0&tx=88&ty=44

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty są świetne ! <3 zakochałam się w nich! masz niesamowicie dobry gust :D

    OdpowiedzUsuń
  16. >>M., Nie posługujemy się na wątku wyrażeniem "sandały cmentarne", a przynajmniej od momentu, kiedy siedzę na wątku :) Miałam niedawno małą przerwę, ale wątpię aby sigmochłopaki tak nazwały tego typu buty, bo te z linka na pewno nie są sigmowe :) :D Może zapytaj bezpośrednio na wątku, albo ja to mogę zrobić - nie ma sprawy :)
    Napisz jak wolisz :)

    >>Agata, Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyrażenie "sandały cmentarne" padło gdzieś w lutym 2010, ale niestety nie ma już dostępu do zdjęć po awarii Wizażu. Jeśli możesz, podpytaj, bo ja na sigmowych wątkach raczej nie bywam. Będę Ci bardzo wdzięczna. :*

    OdpowiedzUsuń