środa, 3 sierpnia 2011

Arizona

Inspiracją do dzisiejszego zestawu były.... spodenki :D (a w pierwotnej wersji spodnie, które jak tylko znalazłam, wiedziałam, że przerobię). Z tyłu mają plakietkę Arizona i od razu przyszła mi na myśl wycieczka po stanach Ameryki i tym samym stroje, które towarzyszyłyby mi podczas takiego wyjazdu :)
Kowbojki, szorty, krótka bluzka, kapelusz/ na zmianę chusta, plecak i w drogę. Oczami wyobraźni widzę te wszystkie stepy, puste szosy, parki narodowe i Wielki Kanion...
Cóż, na fotkach tego nie znajdziecie, ale nie wątpię w Waszą wyobraźnię :D
Zdjęcia chciałam wykonać w miejscu, które bardziej oddałoby klimat Arizony, ale niestety w tygodniu jest to niemożliwe, a w niedzielę nielegalne :P Mimo wszystko chciałam się tam dostać, jednak zawiódł fotograf, który odmówił współpracy (ale nie ze strachu lecz z powodu innych planów).
Musiałam więc poszukać innej miejscówki i nie jest to do końca to, co chciałam, ale przynajmniej nie otaczają mnie mury i betony, które nijak wpasowałby się w klimat południowo-zachodniej części Stanów Zjednoczonych :)

Dzisiaj, po wielu latach, towarzyszył mi skórzany plecak, który nosiłam w szkole podstawowej.
Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, że fajnie będzie nadać mu nieco innego, nowego charakteru i... oto jest... :D
Odmieniony i całkowicie pasujący do mnie :) Wiem, że teraz znowu szybko się z nim nie rozstanę :)

A będąc przy czasach szkolnych, pamiętacie jak robiło się bransoletki z muliny?
Ja robiłam je na przerwach, ukradkiem pod ławką w czasie lekcji, w domu, podczas podróży - tak naprawdę zawsze i wszędzie.
Przypomniałam sobie, że mam zachomikowane w domu dwa kolory muliny i w weekend powstała bransoletka, którą tworzyłam z zamiarem wykorzystania m.in do tego zestawu :)

Na sam koniec jeszcze tylko dodam, że niebawem pokażę Wam nowe szpilki, które dzisiaj do mnie dotarły :)
Jestem nimi zachwycona! :)

 fot. Mic



spodenki -sh(Arizona), bluzka - sh, kowbojki - tally weijl, bransoletka z "ćwiekami" - kappAhl, bransoletka z krzyżem - six, bransoletka z muliny - diy, naszyjnik, okulary - carrefour, kapelusz - sh, plecak - stary+diy :D

27 komentarzy:

  1. świetna stylizacja!:) ReWelacja!:)
    pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie to wygląda ;) Zdjęcia "na żwirze" chyba najbardziej wpasowało się w ten pustynny klimat. Reszta również cudna. No i ten plecak!
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny pomysł na plecak! Wyglądasz bardzo stylowo (choć nie lubię spodenek z wysokim stanem, ale to nie przeszkadza reszcie).

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wygladasz... zdjęcia na tych kamieniach są cudowne :) najbardziej oddają klimat całej Twojej stylizacji.


    Pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
  5. po pierwsze- jezu ile zdjęć:D
    po drugie- przyjemnie się ciebie ogląda

    OdpowiedzUsuń
  6. http://yoursweetsideas.blogspot.com/
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny zestaw i fajnie przerobione spodenki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie przeróbki. Sprawiają, że ciuch od razu nabiera 'naszego' charakteru a nie jest tylko jednym z wielu innych. Całość fajnie się prezentuje.

    http://impractical-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz. Bardzo stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo :*

    >>Szafa Madziary - no właśnie widzę, że przesadziłam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak! Pamiętam bransoletki ;) SZorty są świetne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. super! ach jak te spodenki cudnie na Tobie leżą <3 i jeszcze koszula, kowbojki! a plecak fajowy :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie i seksownie, miałbym ochotę rzucić się na Ciebie, jak na to ciasto z poprzedniego wpisu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny plecak! A tego typu spodenki z wysokim stanem to moje MUST HAVE :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne, pogodne kadry.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Wam za wszystkie komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej, uwielbiam Twój styl! Cudowny! Taki kolory, na luzie, inny niż wszystkie [jak już pisałam na profilu cudowne czerwone leginsy!] dodaję do obserwowanych, bo jestem pewna, że będę czerpać z Ciebie inspiracje!

    Pozdrawiam Cię serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ps. przepraszam, że psuję Ci taką niezwykłą liczbę 111 obserwatorów, ale 112 też jest nie zła ;P

    Pozdrawiam x2

    OdpowiedzUsuń
  19. >> iTorii, bardzo, bardzo serdecznie dziękuję za tak miły komentarz :*
    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  20. uuuuwielbiam ten outfit. wszystko mi się podoba, od szortów, przez pomarańczowy top kończąc na plecaczku, który jest bardzo oryginalny pomimo tak popularnego motywu.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie! mam podobna pomarańczową koszulę z sh

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo mi sie podoba!!
    Super przerobiłaś plecak !!

    pozdrawiam,
    myonlyspotlight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. I znowu piękne buty, a plecak jest fantastyczny, naprawdę wyszło ci DIY :D

    OdpowiedzUsuń