wtorek, 16 sierpnia 2011

16/08

Nareszcie doczekałam się fotografa, który nie narzeka, że musi robić mi zdjęcia, a co więcej - sam nie mógł doczekać się "sesji" :)
Szkoda, że nie mam go pod ręką na co dzień :) Blog na pewno bardzo by na tym zyskał :)
Nie ma jednak co narzekać, a wykorzystać jego obecność do granic możliwości :D

Poniższy zestaw świetnie sprawdził się dzisiejszego dnia. Przewiewna sukienka i sandały pomogły w pokonaniu wielu kilometrów :)

fot.Argail
sukienka - h&m, kamizelka - sh, torba - zara, sandały - CCC


14 komentarzy:

  1. Fajny, ciekawy set. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Irja, czy Ty jeszcze rośniesz? mam wrażenie, że jesteś coraz wyższa :D Bardzo fajny zestaw, pokazać się z taką dziewczyną, to powód do dumy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy pomysł na długą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. po pierwsze: pogratuluj fotografowi, zdjęcia są boskie :)
    po drugie: stylizacja również jest boska :)
    po trzecie: ...boska jest także Twoja figura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki tym dodatkom zrobiło się rockowo :) Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdopodobnie jeden z najlepszych zestawow:) Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia. A problem z fotografem- skąd ja to znam :/ Mąż robi fajne, ale tego nienawidzi, brat ostatnio czasu jak na lekarstwo....

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że sukienki maxi też można podzielić na kilka jeszcze drobniejszych kategorii. Twoja należy do tych obłędnych, uwielbiam takie powłóczyste, wręcz na długie z takiego "lejącego" się materiału ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i just found your blog on chictopia!gorgeous outfit and great blog honey!
    i'm following you!if you have time visit mine too;)

    http://fashionablej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie to zestawiłaś.! uwielbiam twój styl.!! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. b.ładna maxi! :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie zdjęcie jest genialne ^^

    OdpowiedzUsuń