piątek, 8 lipca 2011

Z serii: "Spotkanie JTM"

W zeszłym tygodniu napisałam, że pokażę Wam jak bawiłam się w miniony weekend :)
Jak co roku i jak głosi już tradycja, zorganizowaliśmy spotkanie w popowskim lesie.
Żeby nie było nudno i aby wnieść coś więcej do naszych zlotów, każdy nasz wyjazd ma temat przewodni.
Nie trzymamy się schematów i w tym roku postanowiliśmy bawić się pod hasłem "Halloween" :D
Żałuję, że nie mogę pokazać Wam jak prezentowaliśmy się wszyscy razem, ale mam nadzieję, że moja postać wystarczy i wywoła na Waszych twarzach uśmiech :)

W tym poście wita Was Jack Sparrow...

Kapitan Jack Sparrow :D

wszystkie ubrania - sh :D pasek - no name

18 komentarzy:

  1. WoW! Swietne przebranie, jestem pod wrazeniem! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. łoo, swietne przebranie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się wcieliłaś!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Irja normalnie nie wierzę! Świetnie :) I czyżbym dojrzała kukułkówkę na stole? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ha ha :) ale super ! świetne sa takie akcje !

    Zapraszam do siebie margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  6. żeby Ci się tylko te przebieranki za faceta nie spodobały za bardzo, boby się to mogło źle skończyć :DDD

    a tak z innej beczki - obiecałaś już dawno temu jakiś filmik z sobą w roli głównej, czekam na niego niecierpliwie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nio, nio Irja ale z Ciebie przystojny facet ^^ fiu fiu!

    OdpowiedzUsuń
  8. łoo kapitalnie wyglądałaś:D

    zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  9. A dziękuję bardzo :D

    >> Tusia - akurat na zdjęciu jest kawówka,ale kukułkę też mieliśmy (to już też tradycja na naszych spotkaniach :D)

    >> Jimmy - zrobię cotygodniowy cykl, pt. "Irja facet" :P
    Filmik prędzej czy później na pewno się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja
    prawie nie do poznania ;)

    katevscherries.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!!! prawie identycznie jak on ;) świetnie wyszło Ci przebranie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fota z pobladłym nieco Adamem Cz.:-)
    No i te oczy, hmmm. Czy mogą kłamać? Chyba nie.
    W dodatku już u kogoś zauważyłam bardzo podobne spojrzenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! prawie jak johnny :))

    zapraszam: http://la-fille-porcelaine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam sposób w jaki porusza się kapitan, nonszalancki pijak :P

    OdpowiedzUsuń