niedziela, 10 lipca 2011

Lady in black

W tym poście widać mój przekorny charakter :D
Mamy lato i modę na neonowe kolory, a ja mimo wszystko wbiłam się w ponadczasową czerń :D
Śledzę bacznie trendy i wiem co w modzie piszczy, ale ubieram się w to, w czym czuję się najlepiej. I mimo, że oczy nie bolą mnie kiedy widzę miks kolorów w jednym zestawie (muszę nawet przyznać, że niektóry sety bardzo mi się podobają), tak jednak sama od takich połączeń trzymam się z daleka :)
W szafie oczywiście mam całkiem sporo barwnych ubrań, ale staram się łączyć je tak, żeby było w moim stylu :)
To na pewno nieostatni zestaw w czerni, ponieważ mam już kilka kolejnych w głowie :)

Bluzkę uszyłam jak chodziłam jeszcze do szkoły średniej. W tamtym okresie bardzo często ją zakładałam, ponieważ idealnie pasowała do mojego mrocznego wizerunku :D Później przyszedł czas, że odłożyłam ją na bok, ale teraz ponownie doskonale wpisuje się w moje upodobania :)

Na koniec specjalnie podziękowania dla Michała, który robił mi zdjęcia. Mało brakowało, a byłabym właśnie w trakcie pisania informacji, że zawieszam bloga... :(
Wszystko jednak pomyślnie się skończyło i mam nadzieję, że tak już zostanie :)

fot. Mic
Bluzka - diy, spodenki - sh +diy, buty - no name, kapelusz - sh




23 komentarze:

  1. prześliczna stylizaaacja!:)
    i cudne włosy - zazdroszczę!

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz, świetne DIY i zdobycze z sh, a w Twoich włosach jestem zakochana. Naturalnie Ci się kręcą?:)

    www.jeilliebean.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. włosy!! zazdroszczę!

    stylizacja za czarna ciemna jak dla mnie ale tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKO, idealnie, perfekcyjnie... :) i nie wiem co mogłabym jeszcze napisać :) Bluzka jest rewelacyjna, Twoje włosy i figura też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, elegancko i pociągająco :)

    PS właściwie też powinienem zazdrościć Ci włosów biorąc pod uwagę moją fryzurę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow kapitalny zestaw;D bardzo odważny :) zapraszam do siebie i zachęcam do obserwacji pozdrawiam hannnah ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam Cię w takim wydaniu ! :) cudo !

    OdpowiedzUsuń
  8. PS II Missi zacznij wreszcie prowadzić swój blog zamiast świecić jedynie światłem odbitym, tylko nie mów, że nie potrafisz składnie pisać, mnie cechuje w tej kwestii duża tolerancja :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. ta stylizacja jest boska:D

    OdpowiedzUsuń
  10. masz swój styl a czerń jest ponadczasowa. super stylizacja. zupełnie inaczej niż ludzie na ulicy i o to chodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten zestaw! I po prostu pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozpierdaczku, wszystko w swoim czasie ;)
    BTW, to miłe, że stałeś się fanem mojego bloga zanim w ogóle zaczęłam go prowadzić - naprawdę mi schlebiasz ;D Nie wiem czym sobie zasłużyłam na uznanie ze strony kogoś obdarzonego tak wysublimowanym gustem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Żadnego zawieszania bloga w chwilach kryzysu!!! Molestuj fotografów do skutku pod pretekstem wyjścia na spacer czy na piwo. :P Z taką urodą i fotogenicznością powinnaś być ich muzą. ;)
    Uwielbiam Twój styl! Bluzka fajna, pomysłowa. Chciałabym umieć szyć, to fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy! Oh jak ja Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  15. łał! świetna bluzka! zreszta caly set mi się podoba:) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. przepięknie wyglądasz!;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  17. @Missi
    przyjaciele mówią o mnie "arbiter elegantiarum", co jak co, ale gust to ja mam, zwłaszcza jeśli chodzi o kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
  18. I really like your blog!
    Follow me:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Wam wszystkim :)

    >> Q., czasem same tak się kręcą, ale tutaj akurat trochę im pomogłam :)

    >> M., kryzysu blogowego całe szczęście nie mam :D kłopot tkwił w fotografie ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy! <3 Stylizacja też niczego sobie - super! :) Zapraszam do mnie w wolnej chwili: www.lara1402.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń