piątek, 15 lipca 2011

Koralowa zdobycz

Dzisiaj mam wyjątkowo dobry dzień :) Mimo, że nie mam powodów, wewnątrz cała promienieję. Jestem jakaś taka... szczęśliwa :D Może to dobry znak na najbliższe dni i w końcu pewne rzeczy zaczną się układać... :)
Czyżby Intuicja? Ja w swoją wierzę, a może za dużo naoglądałam się Zaklinacza Dusz :P (chociaż akurat z intuicją ten film nie ma nic wspólnego). Nieważne :D

Dzisiaj mój drugi fotograf wyjeżdża na urlop, więc w przyszłym tygodniu zdjęcia zestawów raczej się nie pojawią :( W niedzielę jednak planujemy z Missi "Różowe Spotkanie", więc jeżeli tylko pogoda dopisze, zaprezentuję Wam swoją stylizację :)

Koszula z tego postu stała się jedną z moich ulubionych :) Ma przepiękny koralowo-malinowy kolor i można ją wykorzystać na wiele sposobów. Dzisiaj połączyłam ja ze skórzanymi spodenkami, ale jeżeli tylko będę potrzebowała stroju bardziej formalnego, nie zawaham się jej użyć :D

fot. Mic
koszula - sh, spodenki - New Yorker, parka - Cubus, buty - no name, torba - Zara, biżuteria - H&M i KappAhl, krzyż - DIY


35 komentarzy:

  1. malinowa koszula jest przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszula jest boska:)
    cały zestaw na duży plus:)

    http://cornersofthefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ah, jaki super blog ! dodaje do obserwowanych !! pieknie wygladasz !

    Zapraszam do siebie na konkurs, do wygrania bon na 120 zł margaret-j

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka naprawde cudowna :) !!

    OdpowiedzUsuń
  5. czadowo wygladasz w tych spodenkach! koszula zacna, zazdroszczę znaleziska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodenki i koszula
    P.S. (opłaca ci się wstawiać tyle zjdjęć na których wyglądasz praktycznie tak samo?) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarze :)

    >> Karolcia;) - Nie przeszkadza mi to :) Lubię, więc wstawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ta stylizacja, buty ze spodenkami dodają pazur tej różowej koszuli;)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, podobają mi sie takie ostrzejsze dodatki do całej stylizacji :)

    zapraszam do siebie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  10. mega biżuteria! a kolor koszuli jest tak soczysty, że aż mi się chce malin :)

    www.ed-edd-eddie.blogspot.com
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koszula! Daje tyle energii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie! Najbardziej podobają mi się spodenki, buty i parka. Koszula ma świetny kolor, no i jest z sh, to drugi plus :D Ciekawy pomysł na wisiorek

    OdpowiedzUsuń
  13. o kurcze jaki fajny outfit <3 obserwuję jako hannah:D zapraszam do mnie i zachęcam do tego samego;**

    OdpowiedzUsuń
  14. stunning outfit, rock n roll baby!

    Love it.

    Love,
    www.chicksinfeathers.co.cc

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna koszula i jej kolor! :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. skórzane spodenki są ok, brakuje mi tylko ujęcia z tyłu no i jakiś bacik w ręce by się przydał :DDDDD a koszula ma taki kolor, że aż by się chciało spróbować językiem jaki ma smak :DDD

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia!!! wyglądasz przepięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula ma piękny kolor, cały outfit fenomenalny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajna stylizacja, rzeczywiście malinowa koszulka apetyczny kąsek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śledzę twojego bloga od dawna. Teraz sama założyłam własny dotyczący mody, a na nim sporo outfitów :)
    Serdecznie zapraszam :
    http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

    + dodałam do obserwowanych i zachęcam do obserwacji mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :)
    Obejrzałam cały Twój blog i jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej osoby i stylu jaki masz :) Bardzo mi się podobają zestawienia czerni z innymi kolorami no i wszechobecnymi ćwiekami, które również uwielbiam :) Cieszę się, że wybrałaś styl rockowy, wyglądasz świetnie :) a zwłaszcza w tych skórzanych spodenkach, zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejną stylizację!! :)
    Anette

    OdpowiedzUsuń
  22. >> Anette, bardzo dziękuję za tak miły komentarz :) Cieszę się, że przypadły Ci do gustu moje zestawy :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że już niebawem pojawi się nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę płaszczyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny look!

    Nominuję Cię do nagrody ONE LOVELY BLOG AWARD, więcej informacji u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetną kurtkę, dokładnie taką jakiej poszukuję:) Mogłabym prosić o info, czy jest ona z tegorocznej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  26. >> SlomianyOgien, kupiłam ją ok rok temu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. aaa.! mega outfit.. :D buty są cudowne.! oddawaj.! ;p

    OdpowiedzUsuń
  28. Really love this outfit and I like how you played with different colors and materials. :)

    OdpowiedzUsuń