piątek, 8 lipca 2011

Informacja - Siulka rozdaje


Dzisiaj post trochę z innej beczki :D
To, że interesuję się modą - wiecie doskonale (inaczej nie prowadziłabym tego bloga) :) ale obok mody, jest też kilka innych dziedzin, które są mi bliskie, w tym sztuka wizażu, a co za tym idzie; makijaż i kosmetyki. Mam kilka ulubionych blogów i kont na youtube do których regularnie zaglądam.
Dziewczyny bardzo często robią konkursy lub rozdania, ale ja do tej pory raczej nie brałam w nich udziału.
W końcu postanowiłam to zmienić i zdecydowałam się wziąć udział w rozdaniu Siulki :*

Jeżeli również macie ochotę otrzymać kosmetyki, które widzicie na powyższym zdjęciu, zapraszam Was TUTAJ.
Link przekieruje Was do postu z rozdaniem :) Czas na zgłoszenie macie do jutra, do godziny 18:00.

Jednocześnie bardzo serdecznie zapraszam Was na bloga Siulki. Znajdziecie na nim recenzje kosmetyków kolorowych i do pielęgnacji ciała :)
Wszystko jest bardzo starannie i przejrzyście opisane, co - jak dla mnie - ma duże znaczenie podczas czytania :)

Ps. Jak wszystko pójdzie dobrze z planem, to jeszcze dzisiaj pojawi się notka o której wspominałam w zeszłym tygodniu... ;)

3 komentarze:

  1. świetne lakiery!:)

    pozdrawiam,
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam tusz i lakiery. Z tuszu szczerze nie jestem zadowolona :(


    Ps. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie ! :)
    (przepraszam za spam)

    OdpowiedzUsuń