środa, 27 lipca 2011

27.07

Nareszcie przyszedł czas, że mogę coś wrzucić, chociaż mało brakowało, a znowu nic by z tego nie było.
Całe szczęście jednak z cukru nie jestem i mały deszczyk nie był w stanie mnie wystraszyć :) Dzielnie stałam i zmusiłam mojego fotografa do tego samego (oj nie ma on ze mną łatwo, nie ma) :P Kiedy wracaliśmy padało już zdecydowanie mocniej, więc można powiedzieć, że wybrałam idealny moment i miałam farta  :D
Kto lubi indiańskie klimaty, niech odpali linka :D


fot. Mic
kamizelka - sh, tunika - sh+diy, legginsy - terranova, buty - no name


31 komentarzy:

  1. świetny set!

    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu extra! a pomysł z poszarpaną tuniką, wow, zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm...co by tu rzec...jako kowboj raczej nie przepadam za Indianami, ale muzyczka bardzo fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! Podoba mi się zestawienie kamizelki z tuniką :)

    zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoją kolekcję butów ! te są cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te legginsy! Zakochałam się w nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Wszystko bardzo mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, genialny zestaw no i cudowna modelka - wszystko mnie totalnie zauroczyło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw. Bardzo podobają mi się buty! :)
    Zapraszam też do siebie
    www.mewaworks.blogger.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam bardzo, bardzo :*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super outfit
    Bardzo ładnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne leginsy, bardzo do Ciebie pasują ;) No i kolor super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I absolutely adore your style!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw i zdjęcia! mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne buty! Jednak wybrałabym inne legginsy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie wygladasz! i ten klimat...

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty!

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz cudowne włosy, jest gdzieś na Twoim blogu notka o ich pielęgnacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. leginsy i te buty idealne połączenie :)

    pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękna tunika! klimatyczny outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wreszcie nowe zdjęcia!!! :) Zaskoczyłaś mnie tym zestawem, czegoś takiego się nie spodziewałam :) Bardzo mi się podoba i czekam na więcej :D :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Wam dziękuję :*

    >> lusterko-em, niestety nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyglądasz! ciekawie z tymi legginsami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie, bo nominowałam Cię do 'One lovely blog award'. Dokładne info na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na blog poświęcony przede wszystkim fantazjom erotycznym polskich dziewczyn

    - jeśli lubisz oglądać śmieszne filmy wzbogacone ciekawymi opisami
    - jeśli kręcą cię filmiki z lekką nutką erotyzmu

    - jeśli lubisz artykuły poświęcone tematom tabu takim jak np. fantazje erotyczne Polaków to ten blog powinien ci się spodobać.

    Zapraszam: http://filmikizakrecone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bombowa stylizacja :))i faktycznie teraz widzę, że torebka jak najbardziej w Twoim stylu :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. adore you on lookbook and absolutely love this blog, so definitely a fan my darling, those leggings are amazing, the torn tunic is perfect too <3

    OdpowiedzUsuń