środa, 13 lipca 2011

13.07

Dzisiaj mojego fotografa dopadła niedyspozycja i zdjęcia niestety nie są najlepsze, ale mają swój klimat, więc stwierdziłam, że kilkoma się z Wami podzielę :)

Spodenki, to moje kolejne DIY. W pierwotnej wersji były to długie spodnie, ale jak tylko je znalazłam, to od razu wiedziałam, że potraktuję je nożyczkami:D
Natomiast to coś czarnego co mam na sobie, to kostium kąpielowy :P
W tym roku nie planuję żadnego nadmorskiego wyjazdu, więc wykorzystam go do zestawów :)
Jeden już czeka na zrealizowanie, ale nie pojawi się, dopóki nie dorwę cielistej halki pod spódnicę :D

fot. Mic
spodenki - sh+diy, kostium - szafa.pl, sweter - sh (next), buty - wspólne zamówienie na wizaż.pl

17 komentarzy:

  1. świetny pomysł z tym kostiumem, wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez Ciebie zastanawiam się, czy nie kupić pewnego jednoczęściowego stroju i go do zestawu nie wykorzystać. Tylko obawiam się, czy nie będzie to zbyt wyuzdana wersja jak na miasto pełne ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie !!!
    i fajnie ,że te zdjęcia są troszkę zamazane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy bym nie wpadła na to, że to strój kąpielowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecia sa prześliczne :)
    Buty są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. kostium i sweter są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarze :)

    >> sskers, kupuj i nie przejmuj się ludźmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten kostium, idealnie nadaje się do wykorzystania go na co dzień, zwłaszcza na plecach mi się podoba.
    Poza tym rewelacyjne buty :> !!

    OdpowiedzUsuń
  9. :) faktycznie zdjęcia mają swój klimat, są niczym zrobiona polaroidem : ) a wyglądasz ślicznie i oryginalnie ;)
    pozdrawiam
    Adźka z
    http://outofmyheaditsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kostium cudo:)

    zapraszam www.magdarling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, a zdjęcia faktycznie mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdjęcia są genialne ! mimo iż fotograf niedysponowany ktoś wykonał świetną robotę :)
    fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten kostium ma zarąbistą górę!

    OdpowiedzUsuń