poniedziałek, 20 czerwca 2011

Roxette

Miałyśmy wczoraj z Missi przyjemność być na koncercie Roxette :)
Zabawa była fantastyczna mimo kilku rzeczy, które nie do końca nam się podobały.
Po pierwsze support był, hmm.. ok - powiem tak; nie nasza bajka :D Jedyne co przyciągnęło naszą uwagę na wstępie, to czerwone rurki wokalisty - nic poza tym.
Po drugie, Marie, która częściej stała przy statywie z mikrofonem, niż poruszała się po scenie, ale można jej to wybaczyć biorąc pod uwagę cały koncert i problemy ze zdrowiem. Głos również niestety już nie ten sam co kiedyś, ale ale - nie wymagajmy za dużo :D
Dali naprawdę niezłego czadu, a Per biegał po scenie i zagrzewał publiczność do zabawy.
Koncert trwał dwie godziny, a czas ten - wiadomo - minął zdecydowanie za szybko :(
Zdjęcia niestety marnej jakości (lustrzanka musiała zostać w domu), ale pamiątka jest!
I wspomnienia...









8 komentarzy:

  1. tylko pozazdrościć, że byłaś na ich koncercie, naprawdę ! :D pozdrawiam XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Marie...jak ona mi się zawsze nie podobała, a z wiekiem nie podoba mi się coraz bardziej:DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. ajj zazdroszczę ja ostatnio umierałam że nie mogłam zobaczyć My Chemical Romance na Orange :(

    OdpowiedzUsuń
  4. aa! zazdroszczę Ci z całego serca!

    ps. Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam na moje rozdanie (jest w 4 poście od góry) - do wygrania jest DROGOCENNY naszyjnik-serduszko, który bardzo by do Ciebie pasował :)

    chocarome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz całkowitą rację - koncert minął zdecydowanie za szybko :( Na pocieszenie przez cały dzień słuchałam Roxette ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać , że fajnie było , zazdroszczę! :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh jak ja Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,hej! Zapraszam na oficjalną stronę polskiego fan klubu Roxette: www.roxettepl.com. Bardzo nam się podobają twoje zdjęcia. Na naszej stronie będziemy tworzyć galerię z koncertu. Jeśli chciałabyś się z nami nimi podzielić to proszę napisz do nas na adres mailowy: redakcja@roxettepl.com.

    Pozdrawiam, Justyna, RoxettePL :)

    OdpowiedzUsuń