czwartek, 30 czerwca 2011

Przed koncertem: Paramore

Jakiś czas temu brat podzielił się ze mną wiadomością, że Paramore wystąpi w Warszawie. Fanką i kolekcjonerką płyt tego zespołu nie jestem i słucham tylko wtedy, kiedy brat wrzuci dysk do odtwarzacza, ale na pytanie czy wybiorę się z nim na ten koncert, od razu odpowiedziałam: TAK :D
Każda okazja aby pobawić się przy rockowych dźwiękach jest dobra, więc czemu nie? :) Chętnie ocenię możliwości zespołu na żywo i szczerze mówiąc już nie mogę się doczekać :) Koncert odbędzie się 4 lipca, więc już całkiem niebawem :) Możecie więc spodziewać się relacji - na pewno napiszę czy mi się podobało.

Z innej beczki na koniec tylko dodam, że po weekendzie nadal dochodzę do siebie, stąd braki w zestawach :( W przyszłym tygodniu dodam mini relację z tego co robiłam przez wolne dni :D


10 komentarzy:

  1. O fajne masz :) zazdroszczę bo też bym się wybrała na jakiś koncert :)

    Fajne mają piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie słucham, bo brat nastraja się przed koncertem, hehe.. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na sprawozdanie z koncertu chociaż to nie moje klimaty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnego masz brata. Ja mam jednego - porażka. :P
    Niecierpliwie czekam na zestaw. Udanego koncertu w pn!

    Marika (coś nie mogę się zalogować ;/)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się wybieram! Słucham Paramore od podstawówki, więc 6-7 lat, jak mogłabym to przegapić. Mam tylko nadzieję, że zagrają pierwszą płytę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marika >> ja mam dwóch (młodszych) braci :D

    charlotte >> świetnie :D może gdzieś się wyhaczymy w tłumie :D mój brat też ich bardzo długo słucha, więc nie może odpuścić tego koncertu :D no i dzięki temu ja się załapałam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę!! ;P Nadal b. lubię Paramore, chociaż faza na ten zespół już mi poniekąd przeszła ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeogromnie Ci zazdroszczę :) Czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hope you enjoy it! :)

    www.styleinsmalltown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń