wtorek, 21 czerwca 2011

Kobieta zmienną jest

Dzisiaj możecie zobaczyć mnie w nieco innej odsłonie niż zazwyczaj. Sytuacja wymagała ode mnie elegancji i schludności, więc wybrałam czarne rurki i obowiązkowo szpilki, bez których nie wyobrażam sobie kobiecego stylu. Aby nie było nudno, postawiłam na czerwoną (swoją drogą - nową :D) marynarkę. Do tego delikatne dodatki i nierzucający się lakier na paznokciach.
Przyznam szczerze, że dobrze czułam się w takiej stylizacji, ale natura krzyczy co innego i zdecydowanie wolę bardziej rockowe zestawy :)

fot. Mic
marynarka - bershka, bluzka - sh; vero moda, spodnie - sh, buty - no name, wisiorek - tally weijl, pierścionek - accessorize, bransoletka - new yorker

29 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba połączenie takiej bluzki z ta marynarką :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. w takim łagodniejszym wydaniu też wyglądasz świetnie :) podoba mi się marynara, no i Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie wyglądasz. Marynarka jest genialna. Wiesz, nawet w tym zestawie widać Twoją rockową duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim wydaniu też wyglądasz bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądasz w takim zestawieniu, ale w końcu z naturą się nie wygra :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Uwielbiam czerwony! ;)
    A ja już pół roku myślę nad swoim blogiem, ale gdy patrzę na zawartość Twojej szafy, a potem mojej, to stwierdzam, że nie mam z czym iść do ludu. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. co tu dużo mówić - bosko :D


    PS nie wiem kto to jest Mic, ale chyba jako jedyny z Twoich fotografów wie co to jest żabia perspektywa i dlaczego jest taka ważna;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko mi się tutaj niesamowicie podoba :) :) :) Marynarka ma idealny odcień czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Look fabulous! I love your hair! Come see me on my blog www.shopaholicstyle.com xoxo S.G.

    OdpowiedzUsuń
  10. przymierzałam ta marynarę.. boska jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna marynarka i tyyyyle pięknych włosów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja!! Twoje włosy:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się tak podoba ta stylizacja, że aż postanowiłam przemówić ;) Wyglądasz ślicznie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful look!Love the blazer and the clutch!xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje Wam bardzo za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudnie wyglądasz, ten wisiorek jest rewelacyjny i marynarka - cudna!:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia robisz kitem??
    fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Marynarkę i pierścień masz super ;) Ładne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. >> little. - na razie niestety jeszcze tak :(

    OdpowiedzUsuń