środa, 1 czerwca 2011

3xC

Z poślizgiem, ale dodaję buty o których wspomniałam w poprzednim poście.
Tego typu sandałki są już Wam bardzo dobrze znane, ale ja do tej pory na żadne nie mogłam się zdecydować.
Zawsze coś nie pasowało...
Jedne miały za mało ćwieków, inne miały tandetne wykonanie, kolejne miały za mało pasków, następne były za szerokie i mogłabym tak wymieniać w nieskończoność ;)
Do sklepu CCC rzadko wchodzę, ale te sandałki zawołały mnie z wystawy :D
Stwierdziłam, że przymierzyć nie zaszkodzi i jak widać na przymiarce się nie skończyło :)
Może nie są idealne, mogłyby być też trochę szczuplejsze, ale wystarczająco długo chodziłam za takimi butami, żeby znowu zostać z pustymi rękami, a w tym przypadku - stopami :D
Jestem zadowolona z zakupu :)

sandały - ccc - 69,99PLN

12 komentarzy:

  1. fajoooowe bardzo :)
    szukam teraz czegoś "płaskiego" i się doszukać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja muszę jeszcze kupić koturny i buty na drewnianej platformie :D i w zasadzie jeszcze kilka innych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. w Cubusie były jeszcze takie granatowe :) też je chcę kupić :D 129 zł kosztowały :))

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Dzięki za wiadomość :D wczoraj wpadłam na chwilę do Cubusa, ale nic w tym kolorze szczególnie nie rzuciło mi się w oczy, więc wyszłam...
    I to był błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sandałki :D lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i bardzo ładne, teraz tak myślę i chyba też by mi się coś takiego przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. a dlaczego te sandałki nie na nóżkach? jestem rozczarowany tymi zdjęciami...

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne ładne, ale wolałabym oglądać na Tobie :)))

    http://lennylemonade1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne butki! i nawet niedrogie :D
    http://callhimnow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Kurczę, a ja jak szukam to nigdy nie widzę fajnych, aż muszę się wybrać do CCC i zobaczyć, czy takich nie ma!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń