piątek, 3 czerwca 2011

3.06

Nareszcie znalazłam sukienkę, która nie jest ani za długa, ani za krótka i swobodnie można paradować w niej po mieście :D Co prawda jest na mnie za duża o 2-3 rozmiary, ale wystarczy upiąć w kilku miejscach aby układała się w miarę przyzwoicie ;)
Torebka natomiast była kiedyś spódnicą :D Pamiętam, że dostałam ją od kuzynki jak byłam w podstawówce. W szkole średniej zmieniłam styl, spódniczki żal było mi wyrzucać, więc stwierdziłam, że przerobię ją na torebkę. Przez kilka lat leżała zapomniana w szafie aż do wczoraj, kiedy szukałam innej, którą chciałam przerobić do dzisiejszego zestawu. Niestety jej nie znalazłam, ale ta również pasuje całkiem nieźle ;)

fot. Daro

sukienka - only, sh, kapelusz - sh, torebka, pasek, okulary - no name, buty - ccc, bransoletki - h&m i kappahl, kolczyk-krzyż - Zakopane

18 komentarzy:

  1. Swietnie :) Sukienka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna sukienka i bardzo podobają mi się kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  3. SWIETNY ZESTAW!! SUKIENKE KUPILAS W TYM SEZONIE?? ZNIE MOGE SIE NAPATZREC:dd

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam bym pewnie obcięła! :P
    A tak na serio - super jest, naprawdę piękna :)
    Pozdrawiam,
    C.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :)

    >>MEG, kupiłam dwa tygodnie temu w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna sukienka!
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka, pasek ładnie podkreśla talię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Irja te spodnie o które pytałaś kupiłam na % w Zarze za 99,90 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sesja, zdjęcia BARDZO mi się podobają, a sukienka wygląda niesamowicie :D I do tego upolowana w sh :) Brawo! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka jest świetna, bardzo mi się podoba,
    a Tobie niesamowicie pasuje ta czerwona szminka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, genialna jest ta sukienka.
    Muszę poszukać czegoś podobnego :)


    Pozdrawiam
    Monika Dawidowicz - www.movsmo.net

    OdpowiedzUsuń