poniedziałek, 16 maja 2011

Z serii: "Spotkanie JTM"

Wróciłam, jestem i żyję :D
Nieobecność moja spowodowana była wyjazdami i brakiem dostępu do internetu (czego nie żałuję) :)
Miniony weekend spędziłam na kolejnym spotkaniu z "melodiowiczami" i tym razem wybraliśmy się do Zakopanego :)
Pogoda nam dopisała, był czas na wycieczkę, czarny szlak i... zabawę :)
Żałuję, że nie mogę wstawić wspólnych fotek (na nich widać jak świetnie bawimy się i jak ważne są dla nas te spotkania), ale za to pokażę Wam kilka widoczków...

 
 ramoneska - bershka, koszulka, spodenki - DIY, buty - tally weijl

11 komentarzy:

  1. meliodowicze to fani programu jaka to melodia?:D
    takie mam skojarzenie:P

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne buty i koszulka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę słabo jesteś opalona, ale fajnie, że górne wdzianko takie skąpe :D
    trochę żałuję, że mnie tam nie było, chociaż z drugiej strony facetów obok siebie miałaś dość, nie lubię tłoku...:D

    OdpowiedzUsuń
  4. >> Szafa Madziary - strzał w dziesiątkę :D

    >> Jimmy, nie pojechałam tam się opalać... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. W górach to już lata nie byłam, nawet nie wiesz jak chciałabym tam byc, zwłaszcza po Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym pojechać w góry jeszcze raz :) fajny set :) zazdroszczę wyjazdu :)



    www.made-vogue.blogspot.com
    zapraszam :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka słodka owieczka :)
    Fajnie, że wróciłaś, bo długo Cię nie było, a jak wiesz bardzo lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, nareszcie. ;)
    Jak zwykle wyglądasz bardzo fajnie.
    I ta owieczka na ostatnim zdjęciu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jimmy Rozpierdaczek i jego komentarze ;] Świst opadających rąk... ;)
    Drogi Jimmy, skoro za każdym razem masz jakieś ALE (tym razem jest to zbyt słaba Twoim zdaniem opalenizna) to może po prostu przestań tu zaglądać? ;P Regularne komentowanie zdjęć, w których każdorazowo doszukujesz się pierdół drażniących Twe wybitne poczucie estetyki nasuwa luźne skojarzenia z upodobaniami masochistycznymi ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. sorry missi, nie odpowiadam za Twoje luźne skojarzenia, ani cokolwiek innego :D

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz!

    ech góry, kiedy ja tam byłam, podstawówka? :D

    OdpowiedzUsuń