niedziela, 1 maja 2011

Z serii: "Różowe spotkanie"

Kolejna sobota upłynęła pod znakiem "Różowe spotkanie" :) Dzień zaliczony do bardzo udanych, chociaż tym razem spacer dał nam w kość. Wyjątkowo szybko poczułyśmy z Missi zmęczenie, ale nie przeszkodziło nam to w kontynuowaniu naszego "różowego" dnia :D
Dzisiaj już więcej nic nie napiszę, ponieważ marzę tylko o tym aby przyłożyć głowę do poduszki :D
Rano wyjeżdżam na kilka dni (muszę się jeszcze spakować), więc noc będzie krótka, a poranek szalony :P
Życzę Wam miłego długiego weekendu :)
Złapcie troszkę słońca i odpoczywajcie :)

fot. Missi

bluzka, spódniczka - new yorker, kamizelka - diy, buty - tally weijl, worek - reserved

29 komentarzy:

  1. super :) jest na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna kamizleka i buty!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie taki rockowy look!

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie wyglądasz!
    wszystko podoba mi się bardzo, bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego wyjazdu :)

    zapraszam do mnie:
    www.made-vogue.blogspot.com
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie Twoja kamizelka:)cały outfit ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądasz!
    baaardzo mi się podoba ten set :)

    dodaję do obserwowanych i.. zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kamizelka i spódniczka:) Pozdrawiam serdecznie

    http://monsiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnei wyglądasz ;)
    miłego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog jest coraz lepszy! Wróżę Ci wielki blogowy sukces za jakiś czas. ;)
    Miłego weekendu, ja niestety zostaję w domu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, widać, że masz swój styl i się go trzymasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw ;p

    Pozdrawiam.
    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zdjęcia, mam na myśli zwłaszcza te w parku, tylko trochę ich mało, nie jestem pewien, czy mi się podoba spódniczka w paski, muszę to przemyśleć :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  14. M. pisze...

    "Twój blog jest coraz lepszy! Wróżę Ci wielki blogowy sukces za jakiś czas. ;) (...)"

    Podpisuję się pod tym komentarzem! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw, kamizelka jest rewelacyjna!

    pozdrawiam
    http://mikalafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja, świetnie dobrane tło na początkowych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Outficik w moim stylu super !! Odrazu klikam za opserwatorka ! Zapraszam rowniesz na moj blog!
    OINK OINK !

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wiem gdzie wyjechałaś na ten majowy weekend, ale mam nadzieję, że zabrałaś ze sobą zimowe kozaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia ,
    bardzo ładny strój :)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. to ma być blog?! to jakieś jaja są, ostatni wpis dwa tygodnie temu, ja tego tak nie zostawię, ja to w prasie opiszę!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, uwielbiam takie rockowe klimaty!

    OdpowiedzUsuń