środa, 18 maja 2011

I Love NY

Nie wiem czy wiecie, ale już od długiego czasu mam fazę na Nowy Jork i wszystko to, co jest związane z tym miastem. Niestety moje marzenie jeszcze się nie spełniło i nie miałam przyjemności spędzenia chociaż weekendu (;P) w NY, ale nie spocznę, póki tam nie polecę. Rok temu postawiłam w pokoju puszkę na oszczędności i co jakiś czas wrzucam tam pieniążki :) Jeszcze wiele brakuje, ale mamy czas, bo postanowiłyśmy z Missi, że do USA wybierzemy się w 2015 roku :D
Póki co, cieszę swoje oczy gadżetami, które (na moje szczęście) coraz częściej można znaleźć w sklepach.
Do Zakopanego jechałam przez Kraków i to już moja mała tradycja, że wychodząc z pociągu, lecę do Galerii Krakowskiej i odwiedzam sklep Nanu Nana :D Zawsze coś z niego przywożę i tym razem było tak samo.
To co kupiłam, możecie zobaczyć poniżej :)

Na koniec jeszcze tylko dodam, że kubek jest gigantyczny! :D Fotki nie ukazują proporcji, ale przy okazji jak będę pokazywała Wam moją dotychczasową kolekcję związaną z Nowym Jorkiem i Stanami, umieszczę porównanie :)

szklanki, kubek XXL, magnes 3D - Nanu Nana


13 komentarzy:

  1. NY marzy mi się również :) mam nadzieję, że kiedyś się tam zjawię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. New York, New York...

    byłem tam wiele razy i powiadam Ci - jeden wielki shit :) szkoda pieniędzy, żeby tam jechać, jest tyle pięknych miejsc na świecie, ale każdy ma swoje marzenia...;D

    OdpowiedzUsuń
  3. marzy mi się wyprawa do NY;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety widziałam NY tak tylko 'przelotnie', z lotniska w Newarku. Mam jednak nadzieję, że następnym razem uda mi się pochodzić po Manhattanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja slysze od moich znajomych same negatywy dotyczace NY! Ze ludzie nie sa zbyt przyjazni itp. Ale na pewno jest taniej jak w Londynie-wiec na zakupy tylko tam. Ja osobiscie uwielbiam LA:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej :) wyróżniłam Cię na moim blogu w konkursie "Sunshine Awards", więc jeśli chcesz możesz się przyłączyć do zabawy.

    Pozdrawiam
    elle

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tobą zafascynowany ,masz takie samo marzenie jak ja wyjechać do Nowego Yorku <3 i też zbierasz takie gadżety , proszę opowiedz mi co robisz,że tak dużo podróżujesz ? Pozdrawiam Cię serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń