wtorek, 19 kwietnia 2011

Wrocław

Część z Was zapewne wie, że w dużym stopniu jestem związana z programem "Jaka to melodia?" :)
W związku z tym, kilka(naście) razy w roku robimy spotkania z grupą "melodiowiczów" i przemierzamy wiele kilometrów, by chociaż trochę posiedzieć przy jednym stole :P
Tym razem miejscem naszego spotkania był Wrocław!!!
Kocham to miasto już od kilu lat i tego wyjazdu nie mogłam doczekać się szczególnie...
Po tym weekendzie utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że miałam rację. Do starych wspomnień doszły nowe i już wiem, że Wrocław na zawsze pozostanie dla mnie wyjątkowy.
Wyjątkowy jednak nie tylko ze względu na osobiste odczucia, ale na klimat i ludzi -jego mieszkańców.
Mieliśmy okazję zobaczyć "wrocławskiego buddę" (bez problemu znajdziecie go na zdjęciach), wykładowcę, który ponoć właśnie TAK ubiera się na co dzień (szacun! :D) i fajnych chłopaków w oknie :)
Ponadto trafiliśmy na zlot motocyklowy i liczyliśmy krasnale :-D
Szkoda, że czas leci tak szybko, bo zanim się obejrzeliśmy, trzeba było wracać :( ale mamy już plany na kolejne zloty, więc na pewno nie zabraknie relacji :)


ramoneska - h&m, spodnie - new yorker, torba - zara, biżuteria - diy, koszula, buty - no name

12 komentarzy:

  1. jejku jak czadowo wygladasz ! a foty sa mistrzowskie!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, widziałaś Naczelnego Antyfaceta RP! :P Byłam już kiedyś we Wrocławiu, ale planuję tam powrócić, bo podzielam Twoje zdanie co do tego miasta. Czytałaś książki Marka Krajewskiego o Breslau? Mają niesamowity klimat, polecam.
    Co do zestawu: Znam już wszystko bardzo dobrze i czekam na letnie ubrania. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław mój kochany..:) Ja za to zakochałam się w Krakowie i mam zamiar wracać tam jak najczęściej będę mogła.

    OdpowiedzUsuń
  4. facet w szpilkach - nie wierzę w to, co widzę! ahahha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie facet w szpilkach to zwykły świrus, we mnie budzi niesmak, ale Bóg z nim, Ty za to wyglądasz bosko - mniam :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zła na Ciebie nic nie powiedziałaś ze będziesz:(

    OdpowiedzUsuń
  7. A co Cię łączy z "Jaka to melodia" ? Ja nic nie wiem na ten temat...

    Ten facet w szpilkach mnie przeraża ;D Ale za to chłopaki fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, sorki z gory ze nie na temat ale ja z kolei chcialabym zapytac Cie o ta czerwona ramoneska z Bershki :P

    Czy moglabys mi powiedziec ile kosztowala oraz czy byly inne kolory?
    Jestes z Warszawy? Myslisz ze jeszcze ja dorwe czy juz ich nie ma w sklepach?

    pozdr elass

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne.<3



    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Perfect outfit! sei molto bella!!!

    OdpowiedzUsuń