sobota, 23 kwietnia 2011

Maxi

Zawsze kiedy jadę samochodem, jestem milcząca i uważnie obserwuję krajobraz, który zmienia się za oknem. Czas podróży jest dla mnie wyciszający i współpasażerowie nie mają ze mnie pożytku. Rzadko kiedy można ze mną porozmawiać, chyba, że mam bojowy nastrój :) Gadam wtedy jak najęta, śpiewam, a nawet tańczę :D
Fotografia w moim życiu odgrywa dużą rolę i na otoczenie patrzę pod kątem zdjęć. Od kiedy prowadzę bloga, rozglądam się za miejscami w których można się zatrzymać i pstryknąć kilka fotek.
W środę wracając z babcią do domu, zauważyłam pod Józefowem uroczą rzeczkę. Dzisiaj przemierzałam tę samą trasę, więc postanowiłam wykorzystać sytuację i zrobić zdjęcia na tle przyrody.

Z okazji Świąt, życzę Wam dużo radości i spokoju, a w poniedziałek duuuużo wody :D


fot. Daro
sukienka, koszula - h&m, kurtka - wymiana+diy, worek - reserved, okulary - no name

22 komentarze:

  1. podoba mi się zarówno sukienka, jak i kurtka! super

    Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, wyłapuję fajne miejsca :) Wyglądasz bardzo ciekawie w tej długości i czerwonych dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Irja mam małą sugestię, mogę? Spróbuj troszkę przyciemnić brwi, będzie buzia bardziej wyrazista, bo przy mocnych ustach i ciemnych oczkach brak mi trochę tej brewki :*

    Zestaw super, uwielbiam maxi <3, mam pytanie - jakie masz buty do tej kiecki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Siuluś, przyciemniam je, ale jak robię jeszcze mocniej, to na żywo to bardzo kiepsko wygląda :( Na zdjęcia te brwi "giną" - mimo, że są przyciemnione.
    Ale jeszcze spróbuję dorwać jedną paletkę, może ona coś pomoże :)
    Buty mam botki, które w kilku zestawach wstecz można zobaczyć :) na razie nie mam żadnych pośrednich ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna katana! :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jestes piekna :) a kurtka mnie urzekla..


    http://shavil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, sorki z gory ze nie na temat ale ja z kolei chcialabym zapytac Cie o ta czerwona ramoneska z Bershki :P

    Czy moglabys mi powiedziec ile kosztowala oraz czy byly inne kolory?
    Jestes z Warszawy? Myslisz ze jeszcze ja dorwe czy juz ich nie ma w sklepach?

    pozdr elass

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe komentarze :)

    >> elass, tak, jestem z Warszawy :) czerwoną ramoneskę kupiłam za 189zł i myślę, że jeszcze powinnaś ją dostać :) ostatnio widziałam, że była ok 20-30zł tańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aha! wiem, że wisiały ramoneski w innych kolorach (czarny, karmelowy), ale nie wiem czy to był ten sam model.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się to połączenie i sukienka, który na pierwszy rzut oka robi wrażenie spódnicy :)
    astaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, bardzo podoba mi sie twój styl, dodaje do obserwowanych :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka pieknie wyglada! Kiedy ja kupilas i na jakim dziale H&M dla kobiet czy Divided? Ona jest taka jakby szyfonowa czy bawelniania? No poprostu cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. >> Anonimowy, sukienkę kupiłam rok temu na dziale Divided :) Kosztowała 40zł, a później przeceniona była na 20 :) I jest jakby bawełniana :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podobają mi się fotki. Sukienka (myślałam, że spódnica)super, a kolczyki - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń