czwartek, 7 kwietnia 2011

b&w

W zeszłym tygodniu zostałam zaproszona do programu, którego tematem była moda i blogi o tej tematyce :)
Nagranie odbyło się w poniedziałek i leciało na żywo, więc nie zaproszę Was przed telewizory, ale jak tylko dostanę linka, to na pewno umieszczę na blogu :)
Ubrałam się oczywiście w stylu, w którym czuję się najlepiej :)
Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądałam :)
Na planie nie było czasu na fotki, więc wszystkie zostały zrobione po powrocie.

 fot. mama
 
ramoneska - h&m,  spodnie - new yorker, torba - zara, łańcuchy - diy, t-shirt, buty, okulary - no name

33 komentarze:

  1. a co to za telewizja? :)

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądałaś, bardzo nam się podoba !
    Spodnie cudne.
    Bardzo fajny blog, dodajemy do obserwowanych :)
    Pozdrawiamy x.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetnie !
    Kocham Twoje zestawy i Twoje włosy :)

    Aniuska

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie , zakochałam się - dodaję ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. super!! cudnie wyglądasz! lubie cie w takiej ostrej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję dziewczyny :*:* cieszę się, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle potwierdziłaś, że znasz się na dobrym wyglądzie ;P Zdjęcia też masz coraz lepsze!
    Poluję na TE spodnie od jakiegoś czasu i czy w związku z tym mogę zadać intymne pytanie? Jaki rozmiar wzięłaś? Ile masz wzrostu i w pasie? Czy te spodnie są rozciągliwe? Pytam, bo chciałam zamówić te portki przez internet, a boję się, że będą na mnie wisiały po pierwszym praniu. Waham się między 36 a 38.Jeśli nie chcesz tu odpowiadać, może być priv do trupiegi na Wizażu ;P

    Marika

    OdpowiedzUsuń
  8. Marika, ja mam rozmiar 36, a wzrostu 170cm i po pierwszym dniu zdążyły się rozciągnąć.
    Jedna dziewczyna z wizażu też ma takie i na tyle się rozciągnęły, że musiała zwężać u krawcowej. Bardzo na niej wisiały, ale mimo wszystko je polecam, bo są naprawdę super :D
    W pasie nie wiem ile mam, ale mogę sprawdzić i dam Ci znać :) :*
    Dziękuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah te usta, ah te włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem na Twoim blogu po raz pierwszy i juz Cie uwielbiam!

    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. widze ta kurtka jest twoja najlepsza przyjaciolka, na kazdym poscie ja widzialam :)

    http://szavka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. rock star!

    cudne spodnie, torebka, no i te wszystkie dodatki agrr! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. >> Plosieq, Ruda, dziękuję bardzo :)

    >> szavka world, racja! ramoneska to jedna z ulubionych rzeczy w mojej szafie!!! i ostatnio w ogóle się z nią nie rozstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Really cool rock-chick look!
    I love it ;-)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny zestaw, pasuję do Ciebie, fajnie że jest tu też kolor w postaci szminki i lakieru

    OdpowiedzUsuń
  16. Great look, honey!Love the pics, you look like a rock star!Great blog!

    xoxo,
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za info dot. spodni ;) Na razie się wstrzymam, bo... dziś zakupiłam ramoneskę w Bershce. Twoja tak bardzo mi się podoba!

    Marika

    PS A może też zacznę prowadzić bloga o modzie? :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Marika, kupiłaś czerwoną? :D Super!!! Ona jest boska!! :D

    A bloga koniecznie załóż!!! Będę Twoją pierwszą obserwującą :D :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Great outfit!! You look stunning.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam czarną. :P Zaczynam od klasyki. Co prawda mam już pustawy blog na profilu, z którego teraz piszę, ale założyłam go na informatyce, bo takie było jedno z zadań. Nie wiem, czy odważyłabym się pokazywać w necie swoją gębę (oczy są w profilu :P); obawiałabym się też braku pomysłowości z mojej strony. Nie do końca znam się na modzie, więc pewnie byłby to blog miszmaszowy: o literaturze i o modzie. No, ale w wakacje mogłabym się tym zająć dla zabawy. Teraz muszę napisać mgr i udzielać się na drugim kierunku. Od jutra siedzę w książkach, dziś i wczoraj siedziałam od 8 do 17 na uczelni. ;/ Jest sobota wieczór, facet na egzotycznej wyspie (praca ;P), a ja w samotności odreagowuję zmęczenie, przeglądając Twój blog (i wiele innych, to już uzależnienie :P).

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny look. Dodatki dodają klimatu, a czwerwone usta wszystko świetnie dopełniają;) Zazdroszczę programu no i czekam oczywiście na link;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oo, lubię tak! świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie bylo cie poznac! tylko czy doczekamy sie na jakiegos linka z tym nagraniem?

    OdpowiedzUsuń
  24. >> Marika, na pewno będziesz miała co pokazać (włącznie z twarzą! :D). Jak znajdziesz więcej czasu aby się tym zająć, to spróbuj, a na pewno się wciągniesz :)

    >> Just Her Fashion, liravi, Kaja, bardzo dziękuję :)

    >> baglady, dobrze, że napisałaś, bo miałam szukać Twojego bloga :D Mnie również było bardzo miło Cię poznać :) Mam nadzieję, że o nas nie zapomnieli i w końcu dostaniemy tego linka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie! Bardzo fajny outfit, uwielbiam takie. Tą ramoneskę mam też właśnie w ostatnim poście, pasuje do wszystkiego. Te łańcuchy i krzyże - super sprawa, pomyślę nad zrobieniem czegoś takiego. No i masz piękne włosy, a czerwone usta należą do moich ulubionych!
    Obserwuję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń