czwartek, 21 kwietnia 2011

American Dream

Nareszcie jest pogoda, którą toleruję :D Nie ma upału, a można śmigać w krótkim rękawku :D To lubię i niech tak zostanie :)
Myśląc o tym wpisie (czekałam na zrealizowanie tych zdjęć baaaardzo długo) wiedziałam co napiszę i w myślach miałam ułożoną notkę. Przyszło co do czego i pustka w głowie. Zupełnie nie pamiętam o czym chciałam wspomnieć :P Zapewne jutro kiedy będzie już "po ptokach", klepka się otworzy i przyjdzie olśnienie, no ale cóż zrobić. Ostatnio dużo się działo i jeszcze nie doszłam do siebie :D
Miałam też w planach stworzyć dla Was filmik, ale przypomniało mi się jak wracałam już do domu, ups! :D

fot. Mic

bokserka - bershka, waterfall - h&m, legginsy - terranova, chustka - tally weijl, trampki, bizuteria - no name, okulary - carrefour


11 komentarzy:

  1. fajny klimat postu :) Nie przepadam za Ameryką ale klimat dzieci kwiatów lubię ;)
    Genialne Convere'y :D

    OdpowiedzUsuń
  2. filmik z Irją mówiącą własnym głosem - to by było coś :D a poza tym love and PiS and Happy Easter! :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko wygladasz w tej opasce i okularkach ,czadowe trampy!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne fotografie, świetny klimat stroju!
    absolutnie genialne trampki, niech żyją obdartusy! chusta, getra - wszystko razem tworzy świetny zestaw!

    Pozdrawiam,
    http://rudsini.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak, tak! Ja chcę filmik! ;)
    Bardzo dużo zdjęć, wszystkie fajne, ale te jak siedzisz z gitarą podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za każdym razem, gdy wchodzę na Twój blog, myślę: "Ta dziewczyna to ma styl!" Zdjecia fantastyczne, a chusta, trampki i gitara rządzą ;).
    PS Przyjechałam do domu na święta i czekała na mnie tutaj paczka ze spodniami z New Yorkera. Są super. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bombowa stylizacja i ekstra zdjęcia! :D
    astaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie to twoja najlepsza stylizacja! Jestem pod wrazeniem naprawde ;) Zdjecia i klimat. Wszystko idealne <3!

    OdpowiedzUsuń
  9. hej jakbys chciała moge sie podzielic z Toba fotkami z NY byłam tam 2 lata temu i porobiłam pare fajnych zdjec:)

    OdpowiedzUsuń