niedziela, 6 marca 2011

Złotko, nie wpadnij w błotko :D

Czy Wy też tak macie, że kiedyś zarzekaliście się, ze czegoś nie założycie, coś Wam się nie podobało, a z czasem zmieniacie punkt widzenia i to co "be", nagle jest fajne?
Ja mam tak z kolorem złotym. Unikałam jak ognia złotej/pozłacanej biżuterii, żaden dodatek w garderobie nie mógł być w tym kolorze. Jak byłam na studiach, wszystko zaczęło się zmieniać. Na początku sięgnęłam bo złotą bransoletkę, później kolczyki i teraz mam już całkiem pokaźną kolekcję :D Jest w czym wybierać.
Niedawno wpadł mi w oko złoty sweter. Zrobiłam wymianę na pewnym portalu internetowym, a kosztowało mnie to tylko zieloną, letnią spódniczkę, której i tak bym już nie założyła :D
Podsumowując; transakcja bardzo opłacalna :D

Sweter jest ciężki i jak mój brat mówi, wygląda jak kolczuga :P Niestety zdjęcia nie oddają jego uroku i faktury, ale na pewno jeszcze kiedyś zrobię w nim zdjęcia i pokażę jak wygląda z bliska :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ramoneska, pierścionek - h&m, spodnie - bershka, sweter, buty, torebka, okulary - no name, bransoletki - kappahl

18 komentarzy:

  1. o tak,miałam tak nie raz ;]
    b.fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro kolczuga, to dobrze chroni, już nic więcej nie trzeba mieć pod spodem :D


    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny secik + obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. great outfit
    i would love for you to check out my blog and tell me what you think
    Ashley
    http://wise-rabbit-says.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a tak swoją drogą - uroda i ubranka pierwsza klasa, ale otocznie w którym pozujesz to często mówiąc wprost zgroza, np. chodnik na przedostatnim zdjęciu, a to przecież stolica :)
    ma to chyba tylko taki sens, że stanowi walor poznawczy dla ludzi z zagranicy, którzy to ogladają, "bo tutaj jest jak jest" :)

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż Jimmy, dziękuję w ogóle moim fotografom, że robią mi jakiekolwiek zdjęcia i gdziekolwiek. Robię je przed wyjściem na miasto lub jak wrócę. I tak często mam problem aby w ogóle "ktoś mnie pstryknął", więc lepsze takie niż żadne (chyba, że się mylę?). I tak staram się zawsze pójść w inne miejsce, żeby chociaż trochę zmienić otoczenie.
    Nie moja wina, że stolica nie zadbała o dobre chodniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mógłbym Cię pstrykać ciągle i na każde zawołanie, bo akurat zawsze miałem odwrotny problem - brak modelki, niestety za daleko mieszkam od Warszawy, a szkoda...;)

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna jesteś :) Cudownie wygladasz:)
    zapraszam również do mnie na bloga:P

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw niby nic nadzwyczajnego ale wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym zamiast czarnych butów założyła jakiś w kolorze podobnym do złotej bluzki, ale czarne też mogą być ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie dzisiaj wyglądałaś - turkusowo:)
    (przynajmniej na moim LCD był turkus :D )

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj, przytyło się chyba ostatnio...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw ! no i tytuł posta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalna stylizacja, śliczna ramoneska ;D
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ...irja zawsze wygląda jak gwiazda :D

    P.S. Komentarz o treści "Ojj, przytyło się chyba ostatnio..." mnie rozwalił :D Zawsze wyglądasz rewelacyjnie więc pojawienie się tutaj tego typu złośliwych (i nie mających nic wspólnego z prawdą) komentarzy było jedynie kwestią czasu ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń