poniedziałek, 28 marca 2011

diy

Zapewne wielu z Was pomyśli "o nieee... znowu krzyż", ale cóż poradzić na to, że krzyż jest świetnie pasującym elementem do rockowego stylu. Nawet całkiem zwykły zestaw, nabiera wtedy innego wyglądu. 
Krzyż nabity ćwiekami, to nic innego, jak moja nocna robota (kto mnie zna, ten wie, że ze mnie "nocny marek" i o tej porze najlepiej mi się pracuje). Wbrew pozorom, nie należało to do najprostszych zadań, ponieważ ćwieki za nic nie chciały trzymać się koszulki ;/ Trzeba było wykombinować coś innego i w rezultacie nabiłam je na skórę, a później całość przyszyłam do bokserki.
Z efektu jestem bardzo zadowolona i mam już kilka innych pomysłów na zestawy, ale najprawdopodobniej wykorzystam je dopiero w lecie.

Na koniec muszę pochwalić się jednym faktem.
Wspominałam Wam kiedyś, że przynajmniej raz w miesiącu spotykamy się z przyjaciółką i cały dzień poświęcamy na zakupy i pogaduszki. Wczoraj miałyśmy spotkanie i... NIC nie kupiłam!!!! o_O
To trzeba było zapisać, bo nierzadko się zdarza :D

Dzisiejszy post, a dokładnie tło na zdjęciach, dedykuję mojemu kuzynowi :P ;)

 



















fot. Missi

ramoneska - h&m, bokserka - ny + diy, worek - reserved, sukienka, buty - no name

9 komentarzy:

  1. ciekawie :) jak jakiś krzyżak, albo członkini nieznanego zakonu :)to już teraz trzeba się będzie chyba zwracać "siostro Moniko" :) w sumie trochę perwersyjnie, ale fajnie ;)

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. PS tło fajne, od razu wszystko lepiej wygląda, szkoda takiej dziewczyny dla brzydkiego tła, czekam na zdjęcia z Łazienek i starego miasta :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. PS 2 jak to buty "no name"? zawsze jest jakaś nazwa na pudełku :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw rewelacyjny :) Nie bez powodu podczas naszego wczorajszego spotkania komplementowałam go średnio co 5 minut ;)
    P.S. ...ale tego, że pod zdjęciami umieścisz informację kto jest ich autorem zupełnie się nie spodziewałam ;P To całkiem niezła motywacja bym następnym razem bardziej się postarała ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie :))
    pozdrawiam cieplutko :))

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You are so rocking that outfit lady!

    Gorgeous blog!

    x x x x Liv

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny zestaw,obejrzalam bloga i strasznie mi sie podoba to co prezentujesz,wiec OBSERWUJĘ!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ciekawe i oryginalne stylizacje, bardzo fajnie one komponują się z Twoją urodą. Wielki PLUS!!! :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń