piątek, 18 marca 2011

Red dream

Marzenia się spełniają :) I nikt nie przekona mnie, że nie :D Nasze wspólne z przyjaciółką kilka dni temu mogłyśmy w końcu zrealizować :) 
Co najmniej rok temu zapragnęłyśmy czerwonych ramonesek. Sklepy świeciły pustkami, a w głowach tworzyły się stylizacje. (Też tak macie, że mimo braku konkretnej rzeczy, siedzicie i wymyślacie zestawy? U nas to na początku dziennym, haha..).
Dzisiejszy zestaw na szybko, ale musiał być wygodny, gdyż robiłam za tragarza i trzeba było przynieść do domu zakupy na weekend, ponieważ część rodziny wyjeżdża (w tym ja), a część zostaje w domu.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ramoneska - bershka, bluzka - cubus, bluza, legginsy - no name, buty - tally weijl, pierścionek - h&m, bransoletka - kapp ahl


5 komentarzy:

  1. świetna ramoneska, ja mimo wszelkiego zachwytu nad czerwienia wyglądam nie zbyt dobrze w tym kolorze niestety;/ A co do wymyslania zestawow chyba każdy tak ma, u mnie najgorsze jest to ze jak w koncu dorwe rzecz bez której rzekomo nie mogłam funkcjonować bo była idealnym dopełnieniem prawie wszystkiego, to przechodzi mi ochota na załozenie i wena twórcza co do outfitów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm...coś mi tutaj nie pasuje...może buty powinny mieć wyższy obcas? a może coś innego...

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny zestaw :) a czerwień idealnie do Ciebie pasuje, więc ramoneska jest świetnym wyborem.
    a co do zestawów, to mam tak ciągle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, a ile ja mam takich 'brakujących w szafie rzeczy'. ;P Bardzo fajna kurtka (uwielbiam ramoneski, mój M. - tak tak, znów mój - ma prawdziwą, skórzaną), tylko szara bluza trochę psuje efekt. Intryguje mnie czarna bluzeczka z ukośnym zamkiem. Pokażesz ją kiedyś solo?


    Marika

    OdpowiedzUsuń
  5. Rockowo i na luzie, ale wciąż kobieco - lubię to :D

    OdpowiedzUsuń