środa, 2 marca 2011

Czas na zmiany

Zmieniłam dzisiaj dwie rzeczy :)
Po pierwsze, po wczorajszym dniu kiedy omal nie ugotowałam się w kurtce, w końcu zmieniłam ją na ukochaną ramoneskę :) Być może dla niektórych to jeszcze za wcześnie na zmianę okrycia wierzchniego, ale ja zawsze trochę inaczej odczuwam temperaturę i niestety wiecznie jest mi gorąco, więc biorąc pod uwagę, że w zeszłym roku na ramoneskę przerzuciłam się w połowie lutego, tak tym razem nie jest jeszcze tak źle :)
Zdecydowanie tak czuję się najlepiej, chociaż przez kilka minut spędzonych na poczcie i tak nie obyło się bez uczucia nadmiernego ciepła, ale jakoś muszę z tym żyć :D
Po drugie, zrobiłam niewielkie przemeblowanie w pokoju, ale nie jestem zadowolona, więc na dniach będę wcielała w życie jeszcze inne ustwienie. W końcu zrealizowałam swoje małe marzenie i stworzyłam prowizoryczną toaletkę, ale całokształt pokoju nie wyszedł w moim stylu, więc trzeba kombinować dalej.
Całe szczęście moje zainteresowania padają w stronę aranżacji wnętrz, więc wiele chwil przyjemności przede mną :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
 ramoneska, bransoletki - h&m, spódniczka, kamizelka - new yorker, bokserka - bershka, buty - butyk.pl, torba - zara

11 komentarzy:

  1. Nooo...faktycznie jesteś gorąca...wyobrażam sobie jak Ci musi być gorąco latem...już się nie mogę doczekać letnich zdjęć :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNIE WYGLĄDASZ!!! Każde zdjęcie jest boskie a w pierwszym się zakochałam :) Cały zestaw bardzo w moim stylu :) BTW, to ja, Missi ;P Nie chciało mi się logować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam i zazdroszczę. Mi jest wiecznie zimno
    -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygladasz i super blog ..
    będe częściej wpadała :)
    Pozdrawiam
    http://onemoreprice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale seksownie! I jakie włosy masz długie!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle SUPER!
    PS A kolega z pierwszego komentarza juz nie może się powstrzymać :P

    Marika

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie nr6 jest takie zalotne, nic tylko by się chciało pocałować w szyjkę. :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny blog :) Z pewnością odnalazłabym się w większości prezentowanych przez ciebie zestawów. Będę obserwować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Wyglądasz naprawdę świetnie! Tak trzymać :)

    PS. I włoski też masz bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń