niedziela, 20 marca 2011

19.03.2011

Całe szczęście ten weekend dobiega końca! Wyjazdu niestety nie zaliczam do udanych :(
Szybko moje nogi nie staną w tym samym miejscu, chociaż nie powinnam tak pisać, bo pojechałam odwiedzić dziadków. Jednak atmosfera jaka panuje w domu, jest nie do zniesienia (i bynajmniej nie mam na myśli babci czy dziadka). Cóż, nie warto nic więcej pisać na ten temat.
Wróciłam z olbrzymim bólem głowy i nawet dwie tabletki przeciwbólowe nie dają rady, a ten kto mnie dobrze zna, wie, że ostatnią rzeczą jaką robię, to sięgam po prochy ;).
Udało mi się sfotografować jeden zestaw, wiec wrzucam i mam nadzieję, że to ostatni ze śniegiem w tle ;/
Nie wiem co jest grane, ale program, w którym zmniejszam fotki strasznie masakruje jakość i aż mnie oczy bolą jak widzę te zdjęcia :( Wybaczcie, postaram się coś z tym zrobić, bo aż żal używać lustrzanki skoro wychodzi taki efekt :(







ramoneska, pierścionek - h&m, spódniczka - new yroker, pasek - kapp ahl, bluzka, buty - no name, krzyż - diy


17 komentarzy:

  1. krzyż jako ozdóbka...hmmm...nie za bardzo mi się to podoba, ale i tak dobrze, że nie wisi do góry nogami :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. jedyne co mi przeszkadza, to ćwieki na krzyżu i na pasku, mogłyby byc w jednym miejscu;) Poza tym bardzo na tak!
    Program masz faktycznie jakis lipny, bo nawet nie widać ze zdjecia lustrzanką robione.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie przełamanie czerni czerwoną spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się bardzo podoba cały outfit, uwielbiam połączenia czerni z mocnymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. skorzystaj z photoshopa;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie wyglądasz ... a elementy ćwiekowe a zwlaszcza krzyż ahhh ... cały zestaw cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Krzyż jako ozdóbka" to charakterystyczny element rockowych stylizacji :D Wszystko BARDZO mi się podoba. I w przeciwieństwie do jednego z powyższych komentarzy uważam, że ćwieki zarówno na pasku, jak i na krzyżu wyglądają idealnie :) Wszystko razem świetnie do siebie pasuje. I na razie to by było na tyle - idę komentować wcześniejsze posty bo widzę, że mam zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pasek + krzyż, satanowoczo na tak :) ciekawe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rockowy zestaw :) a czerwony pasuje do Ciebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. super spódniczka:)

    zapraszam do wzięcia udziału w konkursie!:)
    http://justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. przejrzałam trochę Twoich zdjęć i widzę, że bardzo lubisz ramoneski :) ja też ostatnio moją z szafy wygrzebałam, ale nie mam pomysłów na zestawiki z nią.. Może dlatego że jest biała..

    Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boże wyglądasz bombowo podoba mi się zapraszam do siebie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw;) podoba mi się Twój styl, a koszulka z krzyżem z ćwieków jest po prostu genialna!

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra:) podoba mi się Twój styl, jest o niebo lepszy od tych floral i nude:)

    OdpowiedzUsuń