piątek, 25 lutego 2011

Powrót do 2010r

Postanowiłam w końcu wrzucić zaległy zestaw, jeszcze z początków zimy, kiedy nie było śniegu. Można więc powiedzieć, że to zestaw z zeszłego roku :D
Chodniki ładnie odśnieżone, więc buty na obcasie nie stanowią problemu. Swoją drogą, próbowałam chodzić w nich się po śniegu, ale ryzyko skręconej kostki wisiało w powietrzu. Mój brat powiedział, że nie może na to patrzeć, haha.. Całe szczęście moje nogi kochają wysokości, więc wyszłam z tego spaceru obronną nogą :D
Kto nie ryzykuje, ten niczego nie doświadcza :D A będąc przy doświadczeniach, mój kuzyn ostatnio oświadczył, że wskoczył w samych bokserkach do przerębla :D Nie ukrywam, że mu zazdroszczę, bo ja na swoim koncie mam jedynie coroczne bieganie po śniegu na bosaka. W tym roku jeszcze nie było okazji, ale jak tylko się uda (a musi!!! w końcu to już taka moja mała tradycja), to mogę wstawić zdjęcia :) (oczywiście jeżeli znajdą się chętni) :) Jeżeli chcę wykonać swój plan, to chyba powinnam się pospieszyć, bo nigdy nie wiadomo kiedy śnieg zniknie na dobre :)

Image and video
 hosting by TinyPic

Image and video
 hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

kurtka, buty, pasek - no name, bluzka - h&m, spódniczka - diy

8 komentarzy:

  1. ja! ja chcę te zdjęcia co to po śniegu na golasa!:D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś skromniej niż ostatnio, ale jak zawsze w Twoim stylu.
    Czekam na Twoje wiosenne stylizacje. Stwierdziłam, że w porównaniu do innych tzw. szafiarek zawsze ubierasz się doskonale i nie wydziwiasz jak niektóre niewolnice mody (pudrowe róże, kolor miętowy, buty-żelazka i co miesiąc pół wypłaty idzie na rzeczy).
    Dlatego cieszę się, ze istnieje Twój blog.

    Marika (wiem, że częste superlatywy ode mnie mogą wydawać się podejrzane, ale tak nie jest :P:P:P po prostu rzadko można znaleźć w necie dziewczynę z pomysłem na siebie, mającą gdzieś tzw. trendy, prezentującą za to własny styl)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja juz sie nanosilam obcasow w zime, dziekuje bardzo za takie doswiadczenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw. Chętnie widziałabym każdą część garderoby u siebie w szafie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka jest świetna!
    kurtka też mi się podoba ;) sama mam podobną :P

    OdpowiedzUsuń