wtorek, 22 lutego 2011

Czarno-biało

Ha! Muszę się Wam pochwalić! Za sprawą mojej przyjaciółki, znowu zaczęłam ćwiczyć :D (Missi - dziękuję :*). Dobra motywacja nie jest zła :D Początki nie są łatwe, ale dwa dni mam już za sobą, a dzisiaj będzie trzeci :D Od dzisiaj też nie jem słodyczy.. uch.. to najtrudniejsze wyzwanie, ale już kiedyś dałam radę, więc i tym razem nie będzie gorzej :) Grunt to pozytywne nastawianie :) Chciałabym aby efekty było już widać, ale wiem, że na wszystko potrzeba czasu, więc powstrzymam swoją niecierpliwą naturę i poczekam na rezultaty :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
 kurteczka - new yorker, bokserka - h&m, spodnie - bershka, buty - deichmann, pasek - no name, biżuteria - kapp ahl, h&m, enjoy!

Byłam dzisiaj w H&M i przymierzałam pomarańczowe/koralowe spodnie. Kupić, nie kupić? :D
Kolor trochę przekłamany :(
Image and video hosting by TinyPic

9 komentarzy:

  1. kolorowe spodnie są REWELACYJNE!! kupuj - a co do ćwiczeń to racja najgorzej zacząć - kiedyś ćwiczyłam czułam się świetnie - przestałam, czuję się jak stara babka ale nic nie jest w stanie mnie zmusić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja cię kręcę...zimą z krótkim rękawkiem i rączki będą odmrożone :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te spodnie, całkiem całkiem...;)
    A co do stylizacji to...jest ZA odjęłabym albo pasek,albo naszyjnik;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm...a to odchudzanie to z czego? bo patrzę i zupełnie nie wiem :D
    PS ciuszki zarąbiste :D

    Jimmy Rozpierdaczek

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie muszę pisać, że świetnie wyglądasz ;)?
    Patrząc dziś na termometr uliczny, myślałam jak szafiarki wytrzymują sesje na zewnątrz, brr.
    A co do ćwiczeń - jak puszczą mrozy planuję zacząć biegać. Dla zdrowia i ujędrnienia :P
    Pomarańczowe spodnie? Kolor jest hitem sezonu, jednak nie lubię go. Fakt, że te spodnie dobrze na Tobie leżą. Musisz jednak sama wiedzieć, czy dobrze się w nich czujesz i czy pasują Ci do reszty ubrań.

    Marika

    PS Nie mam blogspota szafiarskiego (prędzej byłabym skłonna pisać o ubiorze innych bądź wklejać swoje ubrania i dodatki niż siebie), ale mam fotoblog jakbyś chciała zobaczyć moje wspomnienia Erasmusowe. Na trzech fotkach czaję się ja,tylko musisz dobrze poszukać. www.wberlinie.photoblog.pl
    To tak na marginesie, jakbyś była ciekawa fanki Twojego stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. >> Jimmy, zawsze znajdzie się troszkę zbędnego ciałka :D :P

    >> Marika, jak zawsze dziękuję :*
    Powiem Ci szczerze, że jak zdjęłam kurtkę, to w ogóle nie odczułam zimna, ale ja już tak mam :) Zawsze jest mi gorąco i prawie całą zimę przechodziłam w krótkim rękawku pod kurtką ;)
    Chodzenie po dworze w takim stroju jak wyżej, też nie jest mi obce i to nie tylko ze względu na zdjęcia :P
    A co do spodni, to aktualnie zakochałam się w kolorze koralowym i widzę je w rockowych stylizacjach, ale obawiam się, że nałożyłabym je ze 3 razy i wylądowałyby w szafie, więc chyba odpuszczę :D Za to kupię kolejne skórzane :D

    Na fotobloga z przyjemnością zajrzę :D Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  7. kupuj kupuj swietne sa;) ja choruje na miete z mango;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie fajne, to te za 80 zł?
    i oczywiście kupić je :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń