piątek, 24 grudnia 2010

Wesołych Świąt!

Polecę wierszykiem, który dzisiaj dostałam i który bardzo mi się spodobał :)

Dużo szczęścia, eee...
To banalne :)
Dużo seksu, aaa...
To normalne :D
Dużo kasy, yyy...
Nie wiem skąd ;/
Oj po prostu
WESOŁYCH ŚWIĄT!!! :)

Moja biała choinka co roku wygląda tak samo :) Złote dodatki i fioletowe lampki. W tym roku miałam przystroić ją nieco inaczej, ale zabrakło odpowiednich dekoracji, więc pomysł zostawię na przyszły rok :)
A Mikołaj ma już rok i kojarzy mi się z Ameryką, więc nie miałam wyjścia i musiałam go kupić (a w zasadzie namówić brata aby to zrobił - to był taki zeszłoroczny prezent) :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

3 komentarze:

  1. "Dużo seksu, aaa...
    To normalne :D"


    dla kogo normalne dla tego normalne, nie wszyscy mogą się tym cieszyć...

    OdpowiedzUsuń
  2. hahah ;D anonim mnie zabił ;D


    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie też :P

    miało być wesoło, a powiało smutkiem :(

    UPS! :P

    OdpowiedzUsuń