środa, 3 listopada 2010

Takie tam...

Uwielbiam zabawę przed aparatem :) Kilka dni temu, bez przygotowania, spontanicznie, usiadłam na łóżku, ustawiłam samowyzwalacz i "strzeliłam" kilka fotek :) Kuzyna poprosiłam aby nadał im trochę klimatu i oto cztery - moim zdaniem - najfajniejsze, mimo, że prawie takie same ;) 
To taki mały przerywnik pomiędzy zdjęciami zestawów :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

10 komentarzy:

  1. hey
    i really like your blog and i hope you follow me back :)

    http://fashiond0llz.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. nie masz talentu, możesz pokazać cycki.
    wybacz, stylizacje (poprzednie) całkiem trafione, ale ten post (jak i któryś wstecz)...przekreśla całą dobrą oprawę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, przyjęłam do wiadomości.
    Tylko nie bardzo rozumiem braku talentu? w czym? w robieniu sobie zdjęć? :D traktuj to z przymrużeniem oka ;)
    a zdjęcia tego typu bardzo lubię, więc pewnie jeszcze kiedyś przybrudzę nimi bloga :P
    a cycochów nie pokażę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa ostatnie zdjęcia są świetne

    OdpowiedzUsuń
  5. so hot! :)dodaję do obserwowanych bloga :*
    poprzednie stylizacje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, już mam Cię w obserwowanych hihi

    OdpowiedzUsuń
  7. hahhaa.. zabawne :D
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne, klimatyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam również i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń