wtorek, 23 listopada 2010

Tak też lubię :)

 Troszkę mniej rockowo, za to z nutką elegancji, ale nadal w moim stylu :) 
Dobrze, że zrobiłam zdjęcia w niedzielę, bo deszczowa pogoda nie sprzyja dobrym fotkom na powietrzu.
We wcześniejszym poście wspomniałam, że mam problemy z fotografem/fami i wygląda na to, że zła passa jeszcze trochę potrwa. Będę musiała trochę częściej używać swojego wdzięku aby zdjęcia były jak najczęściej :) Trzymajcie kciuki :D

Dzisiejszy post dedykuję Marice :)
Kochana, dziękuję za maila i miłe słowa :*
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

 Image and video hosting by TinyPic
płaszcz - h&m, sukienka i buty - no name, rękawiczki - diy

9 komentarzy:

  1. Marzy mi się taka narzutka, ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jaki masz rozmiar tego płaszczyka ?pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 36. Niestety 34 nie mogłam znaleźć, a byłby lepszy bo ten jest troszkę za duży, ale całe szczęście nie ma szwów przy ramieniu więc nie odstaje :) Jeżeli masz podobną figurę, to radzę szukać 34 :)
    Pozdrawiam również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli są te pelerynki jeszcze w h&m ?bo kupiłam taka mamie na allegro, rozm 40 niestety, ja sie w niej topie ;) i chciałabym 36 ;)

    ps: świetny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A właśnie miałam Ci napisać,że takie oversizowe góry są jakby stworzone dla Ciebie:) Nie marudź,że za duży.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimy - dziękuję :)
    Niestety w h&m nie są już dostępne :( ja swój dorwałam na ebayu :)

    Daywear Dilemmas - dziękuję, bardzo lubię taki krój i dobrze się w nim czuję :) No i nie śmiem marudzić :D lepsze 36 niż nic :D

    Sara - :)

    OdpowiedzUsuń
  7. You are perfection! The coat is mmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płaszczyk jest kapitalny, na wieszaku wygląda zupełnie inaczej, a szkoda, bo podziwiałam go na innych, a w sklepie znaleźć nie mogłam bo myslałam ze to nie ten;)

    OdpowiedzUsuń