poniedziałek, 1 listopada 2010

Idealne poncho

W taki piękny-słoneczny dzień jak dzisiaj, grzechem byłoby  nie wyjść z domu. Wykorzystałam sytuację i wybrałam się na spacer. Było tak ciepło, że kurtkę z radością zostawiłam w domu :) Oby takich dni było jak najwięcej :)
W oversize'owych ubraniach, czuję się bardzo dobrze i kiedy zobaczyłam poniższe poncho, od razu w głowie powstało kilka zestawów. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że był to idealny zakup :)
Kopertówkę znalazłam w sh, ale początkowo była to zwykła torebka na ramię. Postanowiłam uciąć pasek i zrobić z niej torebkę do ręki :)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
ponczo, bransoletka, pierścionek - h&m, druga bransoletka - kappahl, spodnie - new yorker, buty - deichmann, torebka - sh, okulary - no name

6 komentarzy:

  1. That's the way to rick this poncho!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny zestaw!
    buty sa swietne i to ponczo:)
    + za bransoletki uwielbiam takie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajna długość włosów, ale powinnaś cos z nimi zrobić bo fryzura wygląda bardzo nijako :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw! te buty i ponczo rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. REWELKA!
    Dodaję:) i zapraszam do siebie.
    http://justherfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń