poniedziałek, 22 listopada 2010

DIY

Oto dalszy ciąg moich robótek ręcznych :P Rękawiczki zrobiłam z rękawów bluzki, więc pracę miałam ułatwioną i zachowałam większość materiału ze środka, którą wykorzystam na coś innego :)
Futerał na lusterko powstał ze skrawków :) Przyznam, że wcześniej go nie używałam (lusterka oczywiście), bo było mi żal, że się szybko zniszczy, heh :P No cóż, troszkę za nie zapłaciłam, więc bałam się, że się porysuje :(

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

lusterko - Next

4 komentarze:

  1. OMG, te rękawiczki są jeszcze wspanialsze, niż sobie wyobrażałam! O_o Po prostu idealne
    missi
    P.S. nie chciało mi się logować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ehhhh ucięło mój komentarz :/ Bo napisałam jeszcze, że umieram z zazdrości ;D
    missi

    OdpowiedzUsuń