czwartek, 25 listopada 2010

Ciepły komplet

Niestety przychodzi taki czas, że nawet i ja nie jestem w stanie oszukać pogody. Postanowiłam z tym nie walczyć i wyciągnęłam wełniany komplet :) Czapkę i rękawiczki rok temu zrobiła dla mnie babcia, a chustę wygrzebałam w sh :) Niestety sklep ten już nie istnieje i szansa na równie fajne rzeczy przepadła :( Bardzo żałuję, ponieważ można było wygrzebać w nim perełki, chociaż traciłam na nie pół pensji, haha.. :P
Szukam teraz choć w połowie podobnego i ciekawego, ale jak na razie bez powodzenia :(
A płaszcza z szafy nie wyciągnę do ostatniego momentu :D

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ramoneska - h&m, chusta - sh, czapka i rękawiczki - diy babci, reszta - no name

8 komentarzy:

  1. Nooo fajny zestaw;) A torebka - śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. babcia to skarb! czapke masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przepięknie! zestaw jest prosty a za razem cudny! ta biel nadaje mu blasku i jest idealna na zimę! :D
    pozdrawiam
    DaisyLine
    http://daisyline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa śnieżynka. Tyle że w wersji rockowej. ;) Ostatnio przekonałam się do czapek, a do ostatniej zimy chodziłam bez. Jednak w czapce też można fajnie wyglądać.

    Marika

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje nieprzekombinowane zestawy :)

    x Milciak
    www.likeabloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny komplecik, figura i blog. dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny post i przekaż swoim fotografom, że wykonanie zdjęć to dla nich rozkaz. ;) A co do pogody - foty mogą być przecież w jakimś wnętrzu.
    Pozdrawiam
    Marika

    OdpowiedzUsuń